Hamon Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Hvem har denne sangen og hva heter den? My child arrived just the other day. He learned to walk while I was away. As he grew he would say: "I'm going be like you, dad! When are you coming home, dad?" "I don't know when son, but we'll have a good time then, son." My son turned ten just the other day. He said, "Thanks for the ball dad. Let's play, can you teach me to catch and throw?" "Not today son, I've got a lot to do." He said, "Well, that's okay.. When are you coming home dad?" "I don't know-but we'll have a good time then, son." Well, my son came home from college just the other day. "Son, I'm proud to see you. Sit a while." He shook his head and said with a smile: "I need the car keys, dad, and I'll see you later." "When are you coming home son?" "I don't know when, but we'll get together then, dad We'll have a good time then, dad." 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Cats in the cradle heter den. Er flere artister som sunger den bl.a Bon Jovi, Ugly Kid Joe.... Det er flere vers på den enn de du skrev. Mvh 0 Siter
Hamon Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Skrevet 18. juli 2004 Cats in the cradle heter den. Er flere artister som sunger den bl.a Bon Jovi, Ugly Kid Joe.... Det er flere vers på den enn de du skrev. Mvh Takk Ja, jeg vet det er flere vers. Jeg mente med "full text" at det ikke var sånn: hvilken sang er dette? Den går litt sånn BABY BABY MMM LALALA OH YEAH BABY, DAM DAM DAM...... NOEN SOM VET??" 0 Siter
Gjest pusekatta Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Takk Ja, jeg vet det er flere vers. Jeg mente med "full text" at det ikke var sånn: hvilken sang er dette? Den går litt sånn BABY BABY MMM LALALA OH YEAH BABY, DAM DAM DAM...... NOEN SOM VET??" hehehe 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Takk Ja, jeg vet det er flere vers. Jeg mente med "full text" at det ikke var sånn: hvilken sang er dette? Den går litt sånn BABY BABY MMM LALALA OH YEAH BABY, DAM DAM DAM...... NOEN SOM VET??" Ok... Har tydligvis ikke helt dagen min jeg idag, mistolker jo alt... uff, tror jeg skal ta tidlig kveld idag... :-) 0 Siter
Gjest Nikkløs Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Tror også Finn Kalvik har den norske versonen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Tror også Finn Kalvik har den norske versonen. Det har han, den heter Ride Ride Ranke tror jeg. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Cats in the cradle heter den. Er flere artister som sunger den bl.a Bon Jovi, Ugly Kid Joe.... Det er flere vers på den enn de du skrev. Mvh Harry Chapin, 1974. http://songfacts.com/detail.lasso?id=2796 Trykk på "view lyrics" og du får den fulle teksten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.