Gå til innhold

Er dette typisk kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Gjest maiklive
Skrevet

Vi treffer en mann vi forelsker oss i hodestupt i. Vi bruker mange år på å forandre han slik vi vil. Etter 10 år klager vi til han: hvor er det blitt av mannene jeg forelsket meg i? Mannen svarer da: den mannen han forandrer du, så han ble bort på veien

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror ikke det er typisk kvinnfolk, men det er typisk dumme kvinnfolk.

Gjest Rusle
Skrevet

Noen kvinnfolk er vel slik. Det går ofte galt til slutt.

Gjest Nikkløs
Skrevet

Det slår nok begge veier. Mange menn gjør akkurat det samme

Skrevet

Tror ikke det er typisk kvinnfolk, men det er typisk dumme kvinnfolk.

Har lest boken: kloke kvinner og dumme valg.Alså vi er kloke på alle andre punkter en menn? hehe...

Gjest drittlei alt som heter mannfolk
Skrevet

Jeg har ikke brukt ti år, men ti måneder. Har denne helgen oppdaget en gang til at han jeg er oppover ørene forelsket i tenker bare på sex. Har ikke hørt en pip denne helgen etter at jeg skrev en melding fredag at jeg hadde fått mensen og han ikke skulle glede seg til sex. Er forbannet som en okse med et rødt klede viftet foran. At jeg trodde på alt den drittsekken har sagt. Knull og knull igjen er det han vil. Han har fått meldinger i kveld sånn at det gløder, men har jeg fått svar, nei.

Skrevet

Jeg har ikke brukt ti år, men ti måneder. Har denne helgen oppdaget en gang til at han jeg er oppover ørene forelsket i tenker bare på sex. Har ikke hørt en pip denne helgen etter at jeg skrev en melding fredag at jeg hadde fått mensen og han ikke skulle glede seg til sex. Er forbannet som en okse med et rødt klede viftet foran. At jeg trodde på alt den drittsekken har sagt. Knull og knull igjen er det han vil. Han har fått meldinger i kveld sånn at det gløder, men har jeg fått svar, nei.

"Har ikke hørt en pip denne helgen etter at jeg skrev en melding fredag at jeg hadde fått mensen og han ikke skulle glede seg til sex."

Vel, kanskje ikke så rart. Mulig han er opptatt. Men også mulig han trodde du ikke ville treffe ham, vel, siden du måtte sende melding om at du hadde fått mensen.! Er det vanlig å gjøre det, da? "Hei, jeg har fått mensen idag, du skal ikke glede deg til noe sex nå, nei." Kunne ta lysten til å ta kontakt bort fra noen og enhver. *ler*

"Han har fått meldinger i kveld sånn at det gløder, men har jeg fått svar, nei. "

Han venter vel til stormen har lagt seg litt, da. Sikkert ikke særlig fristende å svare eller ringe, hvis du er så eitrende forbanna som du gir uttrykk for her.

Tror nok han tenker sitt; "kvinnfolk, altså".

;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har lest boken: kloke kvinner og dumme valg.Alså vi er kloke på alle andre punkter en menn? hehe...

Hehe, skal jeg være helt ærlig så er svært mange av dere sabla dumme på svært mange områder, og det gjenspeiler seg i deres valg av menn.

Man kan vel nesten si det sånn at deres valg av menn sier mye om dere.

Og før halve Ottar kaster seg over meg for å dissekerer utsagnet over, så mener jeg selvsagt ikke å si at dere er noe verre enn oss. Det er mange idioter i mine rekker også.

Gjest drittlei alt som heter mannfolk
Skrevet

"Har ikke hørt en pip denne helgen etter at jeg skrev en melding fredag at jeg hadde fått mensen og han ikke skulle glede seg til sex."

Vel, kanskje ikke så rart. Mulig han er opptatt. Men også mulig han trodde du ikke ville treffe ham, vel, siden du måtte sende melding om at du hadde fått mensen.! Er det vanlig å gjøre det, da? "Hei, jeg har fått mensen idag, du skal ikke glede deg til noe sex nå, nei." Kunne ta lysten til å ta kontakt bort fra noen og enhver. *ler*

"Han har fått meldinger i kveld sånn at det gløder, men har jeg fått svar, nei. "

Han venter vel til stormen har lagt seg litt, da. Sikkert ikke særlig fristende å svare eller ringe, hvis du er så eitrende forbanna som du gir uttrykk for her.

;)

Ja han tenker 'kvinnfolk altså', men meldingen om at jeg hadde fått mensen kom ikke rett fra himmelen. Den var naturlig i den diskusjonen vi hadde. Tro det eller ei.

Gjest bebba
Skrevet

Hehe, skal jeg være helt ærlig så er svært mange av dere sabla dumme på svært mange områder, og det gjenspeiler seg i deres valg av menn.

Man kan vel nesten si det sånn at deres valg av menn sier mye om dere.

Og før halve Ottar kaster seg over meg for å dissekerer utsagnet over, så mener jeg selvsagt ikke å si at dere er noe verre enn oss. Det er mange idioter i mine rekker også.

Ja vi er dumme alle sammen, og det skal vi bli. Tenk hvis vi kunne tatt piller mot kjærlighet og forelskelse, noe så kjedelig.

Gjest bebba
Skrevet

;)

Synes ikke det virker unaturlig hvis kjæresten sender en melding om at han gleder seg til sex denne helgen å svare at 'desverre har fått mensen'. Det kommer veldig anpå hva som ligger forut. Overrasker meg at du synes det er noe å le av. Da tenker jeg 'kvinnfolk altså er stygge mot kvinnfolk hele tiden'. Vi som kvinner vet hva det å få mensen og håndtere menn betyr. Noen menn synes sex og mens er greit, andre spesielt utenlandske menn kan ikke fordra det. Dette sto det ingenting om, og derfor overrasker du meg med din latter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja vi er dumme alle sammen, og det skal vi bli. Tenk hvis vi kunne tatt piller mot kjærlighet og forelskelse, noe så kjedelig.

Jeg tror ikke problemet er at dere forelsker dere, men at dere ofte handler så til de grader ulogisk at det rett og slett ikke er til å fatte.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg tror ikke problemet er at dere forelsker dere, men at dere ofte handler så til de grader ulogisk at det rett og slett ikke er til å fatte.

Du mener altså at mannfolk er så logiske i sin seksuelle tankegang at alt blir ulogisk sammenlignet med det :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du mener altså at mannfolk er så logiske i sin seksuelle tankegang at alt blir ulogisk sammenlignet med det :o)

Jeg mener at vi er logiske i forhold til dere.

Du må jo innrømme at vi enkle å forstå? Mens dere går mer rundt grøten enn en mett julenisse, så er vi (i hvert fall de heterofile av oss) ganske rett fram.

Ærlige, rett og slett! :)

Med (mange) jenter finnes det få - om noen - antydninger til sunn fornuft. Jenta kan si noe og mene det motsatte, mens hun en annen dag sier noe og faktisk mener det hun sier.

Det er rett og slett ikke noe system i galskapen, og derfor umulig for oss å gjøre noe annet enn å nikke, smile og be om mer øl.

Gjest lotus7
Skrevet

Jeg mener at vi er logiske i forhold til dere.

Du må jo innrømme at vi enkle å forstå? Mens dere går mer rundt grøten enn en mett julenisse, så er vi (i hvert fall de heterofile av oss) ganske rett fram.

Ærlige, rett og slett! :)

Med (mange) jenter finnes det få - om noen - antydninger til sunn fornuft. Jenta kan si noe og mene det motsatte, mens hun en annen dag sier noe og faktisk mener det hun sier.

Det er rett og slett ikke noe system i galskapen, og derfor umulig for oss å gjøre noe annet enn å nikke, smile og be om mer øl.

Visst er det system.

Det er bare det at enkelte av dere menn ikke er dype nok for oss kvinner.smiler.

Kan ikke annet enn å be om mer øl?hehehe-det viser bare hvor enkle dere er.

hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Visst er det system.

Det er bare det at enkelte av dere menn ikke er dype nok for oss kvinner.smiler.

Kan ikke annet enn å be om mer øl?hehehe-det viser bare hvor enkle dere er.

hehe

Enkle. Ærlige.

Disse ordene har ikke nødvendigvis samme betydning.

Jeg ser for øvrig hvor ekstremt mye dumt mange jenter gjør. Ting som gjør livet langt vanskeligere enn om de hadde handlet nogenlunde rasjonelt.

Derfor har jeg problemet med å tro at dere er for dype for oss menn. Tvert i mot. Dere er for dype for deres eget beste. Ikke engang dere forstår jo hva dere gjør.

Men har nok skyld i mye, men ikke i denne galskapen.

Skrevet

Hvorfor måtte du på gjøre mensen til så stor sak da? Det høres jo ikke særlig romantisk ut.

Høres jo nesten ut til at du ikke vil ha besøk.

Kan du ikke heller skrive at du gleder deg til han kommer?

Så kan dere heller kose på andre måter.

Skrevet

Ja han tenker 'kvinnfolk altså', men meldingen om at jeg hadde fått mensen kom ikke rett fra himmelen. Den var naturlig i den diskusjonen vi hadde. Tro det eller ei.

Er mensen noen hindring da? Dere kunne vel kost dere likevel.

Gjest lotus7
Skrevet

Enkle. Ærlige.

Disse ordene har ikke nødvendigvis samme betydning.

Jeg ser for øvrig hvor ekstremt mye dumt mange jenter gjør. Ting som gjør livet langt vanskeligere enn om de hadde handlet nogenlunde rasjonelt.

Derfor har jeg problemet med å tro at dere er for dype for oss menn. Tvert i mot. Dere er for dype for deres eget beste. Ikke engang dere forstår jo hva dere gjør.

Men har nok skyld i mye, men ikke i denne galskapen.

Vel,nå er det ikke en mal for kvinner å gjøre dumme ting da:-)

Der scorer nok menn like høyt som oss.

Og hvor ærlige dere tilsynelatende er ,er også en diskusjon i seg selv.

Jeg jobber på en mannsdominert plass,og ærligheten der strekker seg ikke særlig langt må jeg si.

Dere er ærlige på små enkle ting ja,men ikke på et høyere plan.

Konkluksjon:kvinner og menn gjør like dumme ting til tider.Men vi gjør dem på forskjellige måter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...