Gå til innhold

Kosttilskudd - nødvendig eller lureri?

østlending

Anbefalte innlegg

østlending

Jeg er en kvinne på drøyt 40 år som ikke er spesielt aktiv, men som ble anbefalt kosttilskuddet Victell siden jeg har følt meg litt slapp den siste tiden. Jeg fikk tilsendt en prøvepakke - Victell elite - som jeg skal bruke i 14 dager. Det jeg lurer på er om dette er nødvendig, eller om jeg bare kan bruke vitaminer som jeg kjøper i vanlige dagligvarebutikker. Tidligere har jeg brukt en skje tran, to B-vitaminer og en C-vitamin som daglig dose. Kosttilskuddet Victell elite blir jo en del dyrere, og jeg er ikke sikker på om det betaler seg å kjøpe dette. Er det noen andre som har prøvd dette - og som ikke har inntekter av evt. salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du har nå rundet 40 år og kroppen din har forandret seg siden du en gang var 20. Forbrenningen er anderledes, kroppen trenger mer og mindre av forskjellge vitaminer/mineraler etc.

Siden du ikke er i noen form for trening mer eller mindre så har du ikke behov for et så stort inntak av proteiner f,eks.

Når det kommer til tilskudd av vitaminer/mineraler så vil jeg anbefalle deg å prøve.

Skader absolutt ikke, men det må nok prøves lenger enn 14 dager.

Dette koster så klart, men er verdt hver eneste krone hvis det hjelper mot ditt problem.

Kroppen er den fineste og den mest sensitive maskinen vi har. Litt forandring av kosthold kan gjøre underverker.

Gi det 3 mnd. Følg opp og ta det til tidene du skal.

Og fortell hvordan det går underveis gjerne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...