amber sun Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Endelig! Dette har vi ventet sååå lenge på... Idag tok vi ut og dro på Solastranda, solte oss og badet i sjøen - herlig! Sånn var det jo sommeren var! Hadde nesten glemt det, jeg, så lite varmegrader det har vært hittil i juli... 0 Siter
Dory Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Hmm, heldige dere. Her i Oslo plask regner det. Og det er skikkelig grått... Men er meldt bra neste uke da:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Blææææææh... Her har det regna i hele dag. 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Håper du har rett!!! Jeg er nokså solhungrig nå... Det ble faktisk ganske varmt i bukse og sko idag... Eg e leie Regnaland... 0 Siter
amber sun Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Skrevet 18. juli 2004 Håper du har rett!!! Jeg er nokså solhungrig nå... Det ble faktisk ganske varmt i bukse og sko idag... Eg e leie Regnaland... Bukse og sko? Bor ikke du her i området her, da? Du skulle tatt en tur på stranda, vett du Ifølge naboen har de lovet sol hele uka...men det gjenstår nå å se, da. Uansett, en soldag er bedre enn ingen. Og i Oslo pøser det ned, så det er ikke bedre på østlandet, ettersom jeg skjønner. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Vi hadde sånn vær i går. Var på badestranda da å råkosa oss. I dag er det overskyet og litt kaldt igjen blææ ): 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Været er meget dårlig her, men siden jeg jobber er det helt greit. Fra torsdag skal jeg ha 7 dagers fri, før jeg skal jobbe i 4 dager og så ha 3 ukers fri. Da kan sola gjerne ta helt av! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Stavanger :) I hvert fall ikke i Oslo, hvor det har vært 12 grader og øsende pøsende regnvær i dag. Bikini var ikke tingen i dag. 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Bukse og sko? Bor ikke du her i området her, da? Du skulle tatt en tur på stranda, vett du Ifølge naboen har de lovet sol hele uka...men det gjenstår nå å se, da. Uansett, en soldag er bedre enn ingen. Og i Oslo pøser det ned, så det er ikke bedre på østlandet, ettersom jeg skjønner. Ja,da sees vi på Solastranda i morra hvis sommern fortsett er her:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.