Gå til innhold

Med gjærbakst......

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Går det an å bruke mellomlagspapir om man mangler bakepapir til langpannen? Et slikt papir under hver bolle? Noen som har forsøkt det?

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Tror heller jeg bare ville smurt brettet med litt olje eller smør, mellomlagspapir er vel ikke lagd for å ha i ovnen.

mariaflyfly
Skrevet

Min bror gjorde det en gang med svært dårlig resultat. Smør heller steikebrettene med litt olje eller margarin.

Skrevet

Jeg prøvde med matpapir en gang jeg bakte pizza, og det gikk ikke bra. Pizzabunnen satt fast i papiret, og det var en stor nedtur,

Gjest bebba
Skrevet

Ville ikke gjort det, hadde heller som noen sier smurt langpanna med olje eller margarin.

Skrevet

Det bør man ikke gjøre. Jeg brukte vanlig matpapir en gang, og det tok fyr...

Bugge1365380662
Skrevet

Synes det er lettest å bruke margarin.Kjempegreit.Personlig foretrekker jeg det fremfor olje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...