Gå til innhold

Bilkjøp

Gjest x-woman m/familie

Anbefalte innlegg

Gjest x-woman m/familie
Skrevet

Jeg har sett på Opel Zafira og føler at den passer oss veldig bra. Det eneste jeg er usikker på er faktisk bilmerket Opel. Har hørt mye forskjellig.

Noen med erfaring fra denne bilen?

Jeg har funnet en zafira automat 1999-modell 1.8l kan det være en bra bil. Bremsesystemet har blitt skiftet ut, ellers ingenting gale. Ingen rust.

Noen som kan hjelpe?

monique1365380367
Skrevet

Ei venninne av meg kjøpte den type bil i fjor, og hun er strålende fornøyd...

Skrevet

Søsteren min har hatt en slik bil siden høsten 2000, og er strålende fornøyd.

Vennlig hilsen

Jonna1365380453
Skrevet

Kjøpte 1 år gammel Opel Zafira for kort tid siden. Venter tvillinger, så da måtte bilen byttes ut. Er foreløpig kjempefornøyd med den! Så får vi se hvordan det går med 2 unger, bilseter, tvillingvogn etc.til høsten.....

Gjest x-woman m/familie
Skrevet

Søsteren min har hatt en slik bil siden høsten 2000, og er strålende fornøyd.

Vennlig hilsen

Takk for svar. Kanskje vi bør satse på denne bilen da siden folk stort sett er fornøyde. ER det kanskje bare eldre og andre typer av Opel som folk har vært misfornøyd med?

Skrevet

Tiden da Opel hadde en tendens til å ruste mer enn andre biler er forbi. Opel har alltid bygd biler av god kvalitet. De jeg kjenner som har Zafira er strålende fornøyd.

Gjest x-woman m/familie
Skrevet

Tiden da Opel hadde en tendens til å ruste mer enn andre biler er forbi. Opel har alltid bygd biler av god kvalitet. De jeg kjenner som har Zafira er strålende fornøyd.

supert takk, det var det jeg trengte å høre

Skrevet

supert takk, det var det jeg trengte å høre

Bare hyggelig :-)

Du er velkommen i "Vi-som-kjører-Opel-og-er-stolt-av-det-klubben"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...