Gå til innhold

Hva slags vær foretrekker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville forhøre meg om hva slags vær brukerene foretrekker. Legg gjerne flere kriterier til grunn, slik som både estetikk og komfort.

Selv foretrekker jeg svart natt med klare stjerner eller grå og overskyet dag, gjerne med lett duskregn - akkurat slikt vær som det er i Jernbyen i denne stund (yay!). Ettermiddagssol kan være fredfullt og vakkert, men ikke noe særlig å være utendørs i, synes jeg.

Beste ønsker,

Skrevet

Foretrekker vår- eller sommardagen med dagslys, men ikkje sterkt solskinn, gjerne lettskya himmel. Det blir både for varmt og for skarpt for auga når sola steiker fra skyfri himmel. (Vintersol er flott - om enn sjeldan - men ikkje lysmangel, slaps og kulde.) Temperatur mellom 17 og 21 grader trivst eg best i. Helst ikkje regn. Det kan regne om natta når eg ligg og søv ;-) Så står ein opp til ein mild solskinsgad med dogg i graset. Det er fint

Skrevet

Jeg liker _høljende_ sommerregn. Varmt i luften, og regnet plasker. Ja det liker jeg. Men jeg er ett nattdyr, så foretrekker natten som du selv nevner. Med fri utsikt til stjerner og månen.

Så har jeg også begynt å like den svake solen tidlig en vindstille morgen. Dessuten er lyn og torden koselig når man sitter inne...

Jeg liker faktisk mange forskjellige værtyper når jeg tenker meg om. Kommer nok på flere etter at jeg trykker Send innlegg.

mariaflyfly
Skrevet

Akkurat nå lengter jeg etter lange varme sommerkvelder med rødvin på terrassen.

Skrevet

Jeg foretrekker skiftende vær om sommeren - noen dager med sol, og noen dager med høljende regnvær.

Men ingen av "værtypene" bør vare for lenge.

Det kjedeligste været er når det er fuktig, overskyet og trist - uten hverken sol eller regn.

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg liker varme, småslørete skyer hvor en kan vandre i varmen uten å omkomme av heteslag.

Og stormfulle dager med lyn og torden. Svart himmel med tunge skyer og hardt regn. Å kunne være inne med en god bok og ett glass rødvin.

Mvh

Gjest uten signatur
Skrevet

Vekslende sol og overskyet sommervær, så det ikke blir verken for varmt eller for kaldt.

Høsten med nydelig farger og klar luft.

Vinter med kuldegrader så snøen knirker. En vinterdag i hytteveggen med sol i fjeset.

Det jeg IKKE liker er tåke og sterk vind.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg liker nok variasjon, men varme sommernetter med stjerneklar himmel og alle sine lyder er en favoritt. Opplever den bare så altfor sjelden.

Skrevet

Akkurat nå lengter jeg etter lange varme sommerkvelder med rødvin på terrassen.

Det er du ikke alene om....

Gjest ikke så glad i altfor varme dager...
Skrevet

Høstvær!

Gjest Sniff
Skrevet

Jeg liker varme, småslørete skyer hvor en kan vandre i varmen uten å omkomme av heteslag.

Og stormfulle dager med lyn og torden. Svart himmel med tunge skyer og hardt regn. Å kunne være inne med en god bok og ett glass rødvin.

Mvh

Det beste når det tordner er å sitte ute på terassen (med tak over, vel å merke)...

Skrevet

Tjue grader og lett overskyet uten vind - helst hele sommeren. :) Sol blir for varmt, regn for vått.

Skrevet

Sol fordi jeg liker lys og varme, også lyn&torden og høljeregnbyger om sommeren. Det er kult.

Gjest Rusle
Skrevet

Det blir alt etter situasjonen. Men temp som er nær 30 og vindstille er verst. Da mener jeg her i Norge ;-)

Skrevet

Deilig sommerdagsvær. Noen få, lette sommerskyer som driver forbi langt, langt oppe. Blå vakker himmel, solskinn. Temperatur slik at en kan gå i singlettopp og shorts, og ligge i bikini på terrassen dersom en har lyst (fordi der er det litt lunere).

Sånne gode, avslappende og varme sommerdager, som går over i lange, svale, milde sommerkvelder som kan tilbringes på terrassen med hvitvin i glasset.

Dager som innbyr til å la humla suse.

Sånt vær gjør meg glad, blid, lykkelig og gir meg følelsen av at livet virkelig er verdt å leve!

Gjest batteri
Skrevet

Jeg liker _høljende_ sommerregn. Varmt i luften, og regnet plasker. Ja det liker jeg. Men jeg er ett nattdyr, så foretrekker natten som du selv nevner. Med fri utsikt til stjerner og månen.

Så har jeg også begynt å like den svake solen tidlig en vindstille morgen. Dessuten er lyn og torden koselig når man sitter inne...

Jeg liker faktisk mange forskjellige værtyper når jeg tenker meg om. Kommer nok på flere etter at jeg trykker Send innlegg.

jeg vil ha sol fra skyfri,blåååå himmel..og 25 grader.nesten vindstille,men bør komme noen vindpust som ikke er for kalde el.for varme avogtil så det ikke blir for varmt å oppholde seg i sola. ellers liker jeg høstkvelder med vind som uler utenfor mens jeg sitter ine i sofaen med ett varmt pledd.regn kan også være gøy avogtil..helst sommerregn når det ikke blåser.det er deilig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...