Gjest lekse-hater Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Vet du hva ordet "commiosion" betyr? Trenger litt hjelp her. 0 Siter
rottemamma Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 comission,er det vel???? er i frankrike,trenger du hjelp med leksene;skrik ut! ;-) 0 Siter
Gjest lekse-hater Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 comission,er det vel???? er i frankrike,trenger du hjelp med leksene;skrik ut! ;-) Ja, jeg skrev vel feil. Men hva betyr ordet, da..?det er i grunnen det eneste jeg står fast på her.. 0 Siter
Gjest kan det være noe sånt? Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 commission feminine commission; ADMINISTRATION board; errand; faire la commission à quelqu'un give someone the message 0 Siter
rottemamma Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Ja, jeg skrev vel feil. Men hva betyr ordet, da..?det er i grunnen det eneste jeg står fast på her.. Det kommer ann på sammenhengen.Enten betyr det kommisjon-dvs arbeisgruppe,delegasjon f.eks en FN-commission Eller det kan bety det en selger får betalt i % på et salg Eller det kan rett og slett bety handling (gå og handle i butikken) "faire des commissions" Barn som går på do sier "la petite et la grosse commission"..... ;-) Kanskje du burde sende setningen/sammenhengen?Sitter ved pc'en nå 0 Siter
Gjest litagoa Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Det kommer ann på sammenhengen.Enten betyr det kommisjon-dvs arbeisgruppe,delegasjon f.eks en FN-commission Eller det kan bety det en selger får betalt i % på et salg Eller det kan rett og slett bety handling (gå og handle i butikken) "faire des commissions" Barn som går på do sier "la petite et la grosse commission"..... ;-) Kanskje du burde sende setningen/sammenhengen?Sitter ved pc'en nå At du gidder.. Vedkommende gidder jo ikke engang å takke for hjelpen. 0 Siter
Gjest lekse-hater Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 At du gidder.. Vedkommende gidder jo ikke engang å takke for hjelpen. Fy søren, litagoa, du er frekk, du! Jeg sitter da ikke på nett 24 timer i døgnet og leste ikke meldingen til rottemamma før NÅ! Selvsagt er jeg takknemlig, men jeg må jommen si DU er utålmodig!! 0 Siter
Gjest lekse-hater Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Det kommer ann på sammenhengen.Enten betyr det kommisjon-dvs arbeisgruppe,delegasjon f.eks en FN-commission Eller det kan bety det en selger får betalt i % på et salg Eller det kan rett og slett bety handling (gå og handle i butikken) "faire des commissions" Barn som går på do sier "la petite et la grosse commission"..... ;-) Kanskje du burde sende setningen/sammenhengen?Sitter ved pc'en nå Tusen takk for at du ville hjelpe meg. Jeg måtte logge av nett i sta, derfor sent svar. Har funnet ut av det, og den hjelpen du har gitt var oppklarende. Takker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.