Gå til innhold

Kan du dette franske ordet?

Anbefalte innlegg

Gjest lekse-hater
Skrevet

Vet du hva ordet "commiosion" betyr?

Trenger litt hjelp her.

Skrevet

comission,er det vel????

er i frankrike,trenger du hjelp med leksene;skrik ut! ;-)

Gjest lekse-hater
Skrevet

comission,er det vel????

er i frankrike,trenger du hjelp med leksene;skrik ut! ;-)

Ja, jeg skrev vel feil. Men hva betyr ordet, da..?det er i grunnen det eneste jeg står fast på her..

Gjest kan det være noe sånt?
Skrevet

commission

feminine commission; ADMINISTRATION board; errand; faire la commission à quelqu'un give someone the message

Skrevet

Ja, jeg skrev vel feil. Men hva betyr ordet, da..?det er i grunnen det eneste jeg står fast på her..

Det kommer ann på sammenhengen.Enten betyr det kommisjon-dvs arbeisgruppe,delegasjon f.eks en FN-commission

Eller det kan bety det en selger får betalt i % på et salg

Eller det kan rett og slett bety handling (gå og handle i butikken) "faire des commissions"

Barn som går på do sier "la petite et la grosse commission"..... ;-)

Kanskje du burde sende setningen/sammenhengen?Sitter ved pc'en nå

Gjest litagoa
Skrevet

Det kommer ann på sammenhengen.Enten betyr det kommisjon-dvs arbeisgruppe,delegasjon f.eks en FN-commission

Eller det kan rett og slett bety handling (gå og handle i butikken) "faire des commissions"

At du gidder.. Vedkommende gidder jo ikke engang å takke for hjelpen.

Gjest lekse-hater
Skrevet

At du gidder.. Vedkommende gidder jo ikke engang å takke for hjelpen.

Fy søren, litagoa, du er frekk, du! Jeg sitter da ikke på nett 24 timer i døgnet og leste ikke meldingen til rottemamma før NÅ!

Selvsagt er jeg takknemlig, men jeg må jommen si DU er utålmodig!!

Gjest lekse-hater
Skrevet

Tusen takk for at du ville hjelpe meg. Jeg måtte logge av nett i sta, derfor sent svar. Har funnet ut av det, og den hjelpen du har gitt var oppklarende. Takker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...