Gå til innhold

Selbruningen lukter pyton

Anbefalte innlegg

Gjest haifa
Skrevet

Den har fått så god omtale, den Soleil Flash til Lancome, og jommen er den bra også. Men dn lukter pyton. Kjæresten min fikser ikke være i nærheten av meg etter jeg har brukt denne..Sukk...

Noen tips til hvordan få vekk lukten raskt , for tross dusj så sitter den jo i...

?

Skrevet

Stakkars selen, den likte vel ikke å bli brunet :)

Gjest haifa
Skrevet

Stakkars selen, den likte vel ikke å bli brunet :)

Morsomt. Kjempemorsomt.

Gjest Pricilla
Skrevet

da jeg har brukt selvbruningskrem så bruker jeg den hvite (perlemorfarget) tuben fra piz buin. Den er også bra, og lukter ikke kjempepyton, men ikke godt.. har da smurt meg om kvelden noen timer før jeg skal legge meg, og susjen vekk den overflødige morgenen etter. Når kremen har trukket seg inn i huden lukter det ikke noe av meg.

Så kanskje du burde prøve den i steden? rart det lukter etter du har dusja også synes jeg...

Skrevet

da jeg har brukt selvbruningskrem så bruker jeg den hvite (perlemorfarget) tuben fra piz buin. Den er også bra, og lukter ikke kjempepyton, men ikke godt.. har da smurt meg om kvelden noen timer før jeg skal legge meg, og susjen vekk den overflødige morgenen etter. Når kremen har trukket seg inn i huden lukter det ikke noe av meg.

Så kanskje du burde prøve den i steden? rart det lukter etter du har dusja også synes jeg...

Jeg har ikke brukt selvbruning på mange år nå, men sist jeg gjorde det, var det nettopp Piz Buin sin, men ganske sikkert en annen variant enn den du brukte nå. I alle tilfelle, det stinket selvbruning av meg i lang tid etterpå, også etter dusj...

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg har ikke brukt selvbruning på mange år nå, men sist jeg gjorde det, var det nettopp Piz Buin sin, men ganske sikkert en annen variant enn den du brukte nå. I alle tilfelle, det stinket selvbruning av meg i lang tid etterpå, også etter dusj...

Denne her er ganske ny, så er nok ikke den samme. Den gir en fin og jevn farge, blir ikke orange! ; ) Men man må skynde seg å vaske hender for den tørker raskt. Lukter som sagt ikke etter dusj, men jeg dusjer aldri før dagen etter jeg har smurt meg. Kjempekjekk å bruke på beina når man ikke har sett sola på en stund og skal bruke skjørt.

Gjest milli-mi
Skrevet

Har hørt det er et problem med mange kremer.Jeg har forhørt meg litt i det siste på endel parfymerier,og de fleste sier at Dior sin skal være best i test på flere tester,også lukter den bra.Hva nå det betyr.Lurer på å kjøpe den,men fikk en prøve av ei dame som jeg skal prøve først.Lite poeng i å være brun hvis typen ikke orker lukta av deg...Surt å måtte gå til anskaffelse av ny krem også.

mil1365380270
Skrevet

Har hørt det er et problem med mange kremer.Jeg har forhørt meg litt i det siste på endel parfymerier,og de fleste sier at Dior sin skal være best i test på flere tester,også lukter den bra.Hva nå det betyr.Lurer på å kjøpe den,men fikk en prøve av ei dame som jeg skal prøve først.Lite poeng i å være brun hvis typen ikke orker lukta av deg...Surt å måtte gå til anskaffelse av ny krem også.

Dior sin luktet i alle fall vondt for to år siden. Mulig de har forandret noe på innholdet nå.

Kjøpte Decleor sin gele i fjor. Den var nesten luktfri da jeg kjøpte den, men luktet nå! Har ikke brukt den i mellomtiden.

Kanskje lurt å sjekke datostemplingen?

At det lukter etter dusjing, har jeg ikke opplevd.

Gjest milli-mi
Skrevet

Dior sin luktet i alle fall vondt for to år siden. Mulig de har forandret noe på innholdet nå.

Kjøpte Decleor sin gele i fjor. Den var nesten luktfri da jeg kjøpte den, men luktet nå! Har ikke brukt den i mellomtiden.

Kanskje lurt å sjekke datostemplingen?

At det lukter etter dusjing, har jeg ikke opplevd.

Takk for tipset.Kanskje vi bare får være bleke i sommervarmen

Gjest Sniff
Skrevet

Smil litt da.

Siden ikke haifa vil smile av den brune selen, kan jeg gjerne gjøre det: :-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Denne her er ganske ny, så er nok ikke den samme. Den gir en fin og jevn farge, blir ikke orange! ; ) Men man må skynde seg å vaske hender for den tørker raskt. Lukter som sagt ikke etter dusj, men jeg dusjer aldri før dagen etter jeg har smurt meg. Kjempekjekk å bruke på beina når man ikke har sett sola på en stund og skal bruke skjørt.

Alle Piz Buin stinker!

BodyShops Fake It lukter ikke :)

serendipity
Skrevet

Dior sin lukter kun en svært kort periode, dvs. 10 min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...