Gå til innhold

Inntekt, utdanning og jobb

Anbefalte innlegg

Gjest masse skole
Skrevet

Kunne tenkt meg å høre hva slags inntekt du har per år, hvor lang utdanning du har tatt og gjerne hva slags jobb du her. Moro å se hvordan utdanning og inntekt henger sammen, eller ikke gjør det:)

Gjest den ekte noor
Skrevet

VGS utdanning + et år med universitet og har 106 kroner timen etter 2,5 års annsenietet.

Gjest bebba
Skrevet

Tror ikke utdanning og inntekt henger sammen, men det kommer mange andre faktorer inn som trygghet, pensjonsordninger, ferier osv.

Offisielt ansatte har ofte lang utdannelse og ikke så høy lønn, de jobber i sikkerhet og har meget gode ordninger. De jobber også med sitt fag som de forhåpentligvis trives med og har interesse for.

Selvstendig næringsdrivende kan tjene mye penger, men lever i en usikker verden.

Gjest Lang utdannelse
Skrevet

Tror ikke utdanning og inntekt henger sammen, men det kommer mange andre faktorer inn som trygghet, pensjonsordninger, ferier osv.

Offisielt ansatte har ofte lang utdannelse og ikke så høy lønn, de jobber i sikkerhet og har meget gode ordninger. De jobber også med sitt fag som de forhåpentligvis trives med og har interesse for.

Selvstendig næringsdrivende kan tjene mye penger, men lever i en usikker verden.

Universitet inkl. dr.grad.

Nær 500 000 i det private.

Nær 400 000 i det offentlig (byttet jobb et par år siden).

Gjest jentah
Skrevet

Jeg er 25 år, har tatt 3 års utdannelse, jobbet som revisor i 1 år og tjener ca 450' i året.

Skrevet

Har gått to år på videregående, fagbrev. Jobber nå i et yrke som ikke er relatert til fagbrevet jeg har, 125 kr/t.

Gjest tervus
Skrevet

Lønn 530.000,-

Jobber som salgssjef.

4 år på Høyskole.

Gjest aannoonnyymm
Skrevet

Jeg er utdannet allmennlærer og har lønn som "adjunkt med opprykk".

Jeg har gått tre år fulltid- og et år deltid på høyskole, samt to år på universitetet. Fem års høyskole- og universitetsutdanning med 10 års ansiennitet gir meg omtrent akkurat 300 000 kr i årsinntekt...

Gjest trives
Skrevet

har gymnas + et år på kveldsskole. Har den jobben jeg alltid har hatt lyst på innenfor service. Har 260 tusen + tillegg. Er fornøyd jeg. Mye moro. mye kreativt og passelig med ansvar.

Skrevet

Lønn 530.000,-

Jobber som salgssjef.

4 år på Høyskole.

Salgssjef for hva da?

Ble litt nysgjerrig bare..

Gjest tervus
Skrevet

Lønn 530.000,-

Jobber som salgssjef.

4 år på Høyskole.

Byggvareprodukter.(det faar rekke);o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...