Bugge1365380662 Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Er plaget med soleksem på brystet og halsen.Kjedelig plass.Bruker aloe vera,hydrokortison,høy solfaktor eller dekker området helt når det må til.Dessuten,hvis jeg skulle bruke selvbruning på bare det området ,kan det smitte av hvis jeg tar det et par dager før jeg skal i et bryllup med en for en gangs skyld veldig dyr kjole?Erfaringer? Alle svar taes imot med takk.Sommeren er tiden for å engasjere seg dypt i totalt uvesentlige ting sånn på verdensbasis.Er det ikke litt herlig??? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har bare brukt hydrokortison da jeg hadde soleksem, og lette plagg så sola ikke slapp til. Du kan trygt bruke selvbruningskrem uten at det smitter hvis du smører deg dagen før, eller to dager før for sikkerhets skyld. jeg pleier å smøre meg om kvelden da jeg bruker det, og dusjer bort det overflødige morgenen etter. Aldri fått på klærne selv om jeg har brukt hvit bluse. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Skrevet 19. juli 2004 Jeg har bare brukt hydrokortison da jeg hadde soleksem, og lette plagg så sola ikke slapp til. Du kan trygt bruke selvbruningskrem uten at det smitter hvis du smører deg dagen før, eller to dager før for sikkerhets skyld. jeg pleier å smøre meg om kvelden da jeg bruker det, og dusjer bort det overflødige morgenen etter. Aldri fått på klærne selv om jeg har brukt hvit bluse. Takk for beroligende ord.Har ikke lyst å ødelegge en dyr kjole på grunn av en selvbruningskrem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.