Gå til innhold

Soleksem-gode råd?

Anbefalte innlegg

Bugge1365380662
Skrevet

Er plaget med soleksem på brystet og halsen.Kjedelig plass.Bruker aloe vera,hydrokortison,høy solfaktor eller dekker området helt når det må til.Dessuten,hvis jeg skulle bruke selvbruning på bare det området ,kan det smitte av hvis jeg tar det et par dager før jeg skal i et bryllup med en for en gangs skyld veldig dyr kjole?Erfaringer? Alle svar taes imot med takk.Sommeren er tiden for å engasjere seg dypt i totalt uvesentlige ting sånn på verdensbasis.Er det ikke litt herlig???

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg har bare brukt hydrokortison da jeg hadde soleksem, og lette plagg så sola ikke slapp til. Du kan trygt bruke selvbruningskrem uten at det smitter hvis du smører deg dagen før, eller to dager før for sikkerhets skyld. jeg pleier å smøre meg om kvelden da jeg bruker det, og dusjer bort det overflødige morgenen etter. Aldri fått på klærne selv om jeg har brukt hvit bluse.

Bugge1365380662
Skrevet

Jeg har bare brukt hydrokortison da jeg hadde soleksem, og lette plagg så sola ikke slapp til. Du kan trygt bruke selvbruningskrem uten at det smitter hvis du smører deg dagen før, eller to dager før for sikkerhets skyld. jeg pleier å smøre meg om kvelden da jeg bruker det, og dusjer bort det overflødige morgenen etter. Aldri fått på klærne selv om jeg har brukt hvit bluse.

Takk for beroligende ord.Har ikke lyst å ødelegge en dyr kjole på grunn av en selvbruningskrem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...