Gå til innhold

Takknemmelig i dag...

Anbefalte innlegg

Gjest Monitor
Skrevet

Det er alltid mye å være takknemmelig for hvis vi tar oss tid å se etter. Akkurat nå sitter jeg her å tenker på hvor godt det er at valker ikke gjør vondt.. ;o)

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• maiken76

20

• serendipity

13

• Lurveline

10

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Grumpy
Skrevet

Kanskje de burde gjøre det...så ble man mer motivert for å bli kvitt dem, mener jeg ;-D

PS. Jeg har ingen da, heldigvis...

Skrevet

Kanskje de burde gjøre det...så ble man mer motivert for å bli kvitt dem, mener jeg ;-D

PS. Jeg har ingen da, heldigvis...

Hvorfor skal man bli kvitt dem da,hvis man har et greit forhold til dem?

Gjest Sniff
Skrevet

Fordi Grumpy og Maiken synes det er så ekkelt å se på, vel!

Skrevet

Det sier seg jo selv vel? Det er ikke noe bra for kroppen å være overvektig, masse trøbbel en kan få i den forbindelse.

I tillegg er det jo det estetiske, men her er det såklart smak og behag hva man liker. Men fakta er vel at de fleste ikke akkurat synes valker er pent? Da vil man jo kunne føle seg enda bedre uten?

Skrevet

Det sier seg jo selv vel? Det er ikke noe bra for kroppen å være overvektig, masse trøbbel en kan få i den forbindelse.

I tillegg er det jo det estetiske, men her er det såklart smak og behag hva man liker. Men fakta er vel at de fleste ikke akkurat synes valker er pent? Da vil man jo kunne føle seg enda bedre uten?

Så har man noen valker så er man overvektig,basta bom!

???

mil1365380270
Skrevet

Man kan ha mange valker uten å være sykelig overvektig :-)

Skrevet

Fordi Grumpy og Maiken synes det er så ekkelt å se på, vel!

Så da skal alle gjøre noe med det altså? For deres skyld?

Gjest Pricilla
Skrevet

Ja, er det ikke flott! ; ) det er masse å være takknemlig for hele tiden, men folk flest tar ting for gitt... Sånn som i dag, min første dag på jobb etter ferien, stresser jeg som en gris, men er utrolig takknemlig for at jeg faktisk har en jobb! Og nå er jeg takknemlig for at jeg skal hjem til gutten min... : )

God middag dere! I dag blir det ett-eller-annet på IKEA på middag for oss..

Gjest Sniff
Skrevet

Man kan ha mange valker uten å være sykelig overvektig :-)

Yepp!

Gjest Sniff
Skrevet

Så da skal alle gjøre noe med det altså? For deres skyld?

Ja, det synes de ;-) Og da bør vi jo det,- eller NOT!

Skrevet

Så har man noen valker så er man overvektig,basta bom!

???

Hvor kommer ellers valkene fra da?

Skrevet

Hvor kommer ellers valkene fra da?

Slappe magemuskler etter flere graviditeter f.eks.

Skrevet

Slappe magemuskler etter flere graviditeter f.eks.

Hørt om sit-ups da?

Hvis valkene består av kun utstrekt hud er det vel egentlig ikke valker, men slappt skinn?

Valker er jo fett..

Skrevet

Hørt om sit-ups da?

Hvis valkene består av kun utstrekt hud er det vel egentlig ikke valker, men slappt skinn?

Valker er jo fett..

Tror du kan vente med å uttale deg til etter at du har født noen barn.

Vi kan komme tilbake til det da,om du ønsker.

Skrevet

Tror du kan vente med å uttale deg til etter at du har født noen barn.

Vi kan komme tilbake til det da,om du ønsker.

Ønsker ikke det. Mener uansett at man må være overvektig for å ha valker. Slappt skinn kan alle ha. Ingen av delene er pent, og det synet endres ikke av at jeg også kanskje får sånt engang.

Skrevet

Ønsker ikke det. Mener uansett at man må være overvektig for å ha valker. Slappt skinn kan alle ha. Ingen av delene er pent, og det synet endres ikke av at jeg også kanskje får sånt engang.

Jeg kaller det valker,og du kaller det slappt skinn.

Den er grei:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...