Gå til innhold

Takknemmelig i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke rynker heller...:-)

Hvis vi skal følge rådene nedenfor her bure du vel... eh... slanket dem bort? Eller?

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• maiken76

20

• serendipity

13

• Lurveline

10

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvor kommer ellers valkene fra da?

Jeg er 1.72 høy,52 kilo og har valker når jeg sitter.

Ingen har kalt meg overvektig.

Skrevet

Ønsker ikke det. Mener uansett at man må være overvektig for å ha valker. Slappt skinn kan alle ha. Ingen av delene er pent, og det synet endres ikke av at jeg også kanskje får sånt engang.

Jeg trener,men man kan ikke trene bort slapt skinn. Da må jeg i så fall opere meg,og det har jeg ikke tenkt å gjøre.

Hvis du også får tre barn en gang får nok pipen en annen lyd.

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg kaller det valker,og du kaller det slappt skinn.

Den er grei:o)

hehe... den skal jeg ta neste gang de her hjemme mobber meg for valkene mine! 'Det er bare slapt skinn' skal jeg si da. God ide!

Gjest litchi
Skrevet

Det sier seg jo selv vel? Det er ikke noe bra for kroppen å være overvektig, masse trøbbel en kan få i den forbindelse.

I tillegg er det jo det estetiske, men her er det såklart smak og behag hva man liker. Men fakta er vel at de fleste ikke akkurat synes valker er pent? Da vil man jo kunne føle seg enda bedre uten?

Jeg har valker ! Jeg har normal BMI (23,4), men det betyr ikke at jeg ikke har noe som helst fett på kroppen (magen).

Plager meg usannsynlig lite, men jammen sant at vi kan være glad for at valkene ikke gjør vondt:) Hehe !

I morgen skal jeg sole mine valker på stranden - kun ikledd en snerten, ny, rådyr bikini....

Skrevet

Jeg har valker ! Jeg har normal BMI (23,4), men det betyr ikke at jeg ikke har noe som helst fett på kroppen (magen).

Plager meg usannsynlig lite, men jammen sant at vi kan være glad for at valkene ikke gjør vondt:) Hehe !

I morgen skal jeg sole mine valker på stranden - kun ikledd en snerten, ny, rådyr bikini....

pjuk

Skrevet

Jeg trener,men man kan ikke trene bort slapt skinn. Da må jeg i så fall opere meg,og det har jeg ikke tenkt å gjøre.

Hvis du også får tre barn en gang får nok pipen en annen lyd.

Har sett mange folk, deriblant 4 venninner og min mor, tanter osv som også har fått flere barn, uten at de har fått valker av den grunn. Så den unnskyldningen der alene er ikke nok.

Skrevet

hehe... den skal jeg ta neste gang de her hjemme mobber meg for valkene mine! 'Det er bare slapt skinn' skal jeg si da. God ide!

Jeg kaller det valker uansett jeg...

serendipity
Skrevet

Det sier seg jo selv vel? Det er ikke noe bra for kroppen å være overvektig, masse trøbbel en kan få i den forbindelse.

I tillegg er det jo det estetiske, men her er det såklart smak og behag hva man liker. Men fakta er vel at de fleste ikke akkurat synes valker er pent? Da vil man jo kunne føle seg enda bedre uten?

Litt valker har da vel ganske mange. Jeg er ikke tykk, men har da litt valker. Sånne som "krøller" seg når jg sitter, og det er jeg helt komfortabel med. Ikke er det helseskadelig heller.

serendipity
Skrevet

Litt valker har da vel ganske mange. Jeg er ikke tykk, men har da litt valker. Sånne som "krøller" seg når jg sitter, og det er jeg helt komfortabel med. Ikke er det helseskadelig heller.

Gjest Heksia
Skrevet

Jeg kaller det valker uansett jeg...

På dansk høres det mer uskyldig ut, synes jeg : deller...

Skrevet

På dansk høres det mer uskyldig ut, synes jeg : deller...

Hmm... jeg vet ikke jeg.Her i trøndelag sier vi om noe som dingler,at "det dellre".

Valker som dingler/dellre.

Blir nesten det samme for meg.

Skrevet

Har sett mange folk, deriblant 4 venninner og min mor, tanter osv som også har fått flere barn, uten at de har fått valker av den grunn. Så den unnskyldningen der alene er ikke nok.

He he,jeg må le.

Tror du bare er en liten drittunge som er ute etter å provosere litt.

Disse personene du snakker om har garantert valker de også når de sitter.

Uansett hvor tynn man er så har man det.

Skrevet

He he,jeg må le.

Tror du bare er en liten drittunge som er ute etter å provosere litt.

Disse personene du snakker om har garantert valker de også når de sitter.

Uansett hvor tynn man er så har man det.

Når ble det snakk om å ha vlaker når man kroker seg sammen?

Sitter man noenlunde rett i ryggen får man ikke det, men sitter man som en dass blir det vel noen bretter på magen, det kan man jo ikke unngå. Hallo da, hold deg til saken. Vi snakker om valker her, ikke bretter når man sitter vel???

Gjest Grumpy
Skrevet

BMI sier jo ingenting om hvordan man ser ut eller forholdet fett/muskler på kroppen. En veltrent muskuløs person nesten uten fett på kroppen vil være "overvektig" ut fra en BMI-utregning, mens en utrent, "muskelløs" person med spe benbygning og ellers bare fett kan komme inn under "normal" vekt. Du hører tydeligvis til siste gruppe.

Valker er overskuddsfett lagret på kroppen. Slanke personer har ikke overskuddsfett på kroppen. Merkelig diskusjon dette har blitt da, folk har tydeligvis et stort behov for å forsvare sine kroppslige defekter her..

Gjest bebba
Skrevet

Ble skuffet da jeg leste tråden. Kunne ha tenkt meg filosofiske diskusjoner om det å være takknemlig, og så snakkes det bare om valker eller slapt skinn ....sukk......

Gjest Moderator
Skrevet

Hvor kommer ellers valkene fra da?

Vi vil oppfordre deg til å kun benytte ett nick i hver tråd.

Skrevet

Vi vil oppfordre deg til å kun benytte ett nick i hver tråd.

Det gjør jeg da også. Var da voldsomt da..

Gjest Er det nødvendig??
Skrevet

Det gjør jeg da også. Var da voldsomt da..

Det er det jeg sier ja,du fornekter deg ikke!

Skrevet

Det er det jeg sier ja,du fornekter deg ikke!

Er det det du sier, har du sagt det før?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...