Gå til innhold

Takknemmelig i dag...

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• maiken76

20

• serendipity

13

• Lurveline

10

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ble skuffet da jeg leste tråden. Kunne ha tenkt meg filosofiske diskusjoner om det å være takknemlig, og så snakkes det bare om valker eller slapt skinn ....sukk......

Hei!

Enig med deg. Jeg syntes hovedinnlegget var fint. Vi har mye å være takknemmlig for. Synd at når noen starter en slik tråd, som sikkert var ment til å være litt humoristisk, så klarer noen å ødelegge.....

Valker eller ikke, who cares? Alle er forskjellige. Noen sånn og noen slik, det gjelder å finne ting å være takknemmlig for :-)

mvh

Gjest bebba
Skrevet

Hei!

Enig med deg. Jeg syntes hovedinnlegget var fint. Vi har mye å være takknemmlig for. Synd at når noen starter en slik tråd, som sikkert var ment til å være litt humoristisk, så klarer noen å ødelegge.....

Valker eller ikke, who cares? Alle er forskjellige. Noen sånn og noen slik, det gjelder å finne ting å være takknemmlig for :-)

mvh

Det er vel ingen som mente å ødelegge, men det bare ble sånn. Ellers husker jeg en bok fra barndommen som heter Pollyanna. Der lekte jenta en lek som gikk på å finne noe å være takknemlig for hele tiden. Jeg har ofte hatt bruk for denne leken, selvom jeg vet ikke om jeg har vært så flink å leke den.

I dag når jeg ser på rotet i leiligheten min (jeg pusser opp begge soverommene så alt er i stua), så er jeg takknemlig for at jeg har økonomi til å pusse opp, jeg er takknemlig for at jeg kan gå ut i det fine været og ikke minst er jeg takknemlig for at jeg er blitt frisk igjen etter lang sykdomsperiode og kan nyte alt dette.

Gjest gfmfgfkh
Skrevet

Det er vel ingen som mente å ødelegge, men det bare ble sånn. Ellers husker jeg en bok fra barndommen som heter Pollyanna. Der lekte jenta en lek som gikk på å finne noe å være takknemlig for hele tiden. Jeg har ofte hatt bruk for denne leken, selvom jeg vet ikke om jeg har vært så flink å leke den.

I dag når jeg ser på rotet i leiligheten min (jeg pusser opp begge soverommene så alt er i stua), så er jeg takknemlig for at jeg har økonomi til å pusse opp, jeg er takknemlig for at jeg kan gå ut i det fine været og ikke minst er jeg takknemlig for at jeg er blitt frisk igjen etter lang sykdomsperiode og kan nyte alt dette.

Livet må være ganske så kjedelig og meningsløst om man hele tiden må finne på ting en skal være takknemlig for...

Gjest Monitor
Skrevet

Synes det er grusomt å se at så mange mangler humor. Synd i dere som bryr dere så mye om åssen andre ser ut...

Visst har jeg valker, men det ser ut til at det er ett større problem for andre enn meg selv :o)

Hysterisk morsomt egentlig :o)

Gjest gfmfgfkh
Skrevet

Synes det er grusomt å se at så mange mangler humor. Synd i dere som bryr dere så mye om åssen andre ser ut...

Visst har jeg valker, men det ser ut til at det er ett større problem for andre enn meg selv :o)

Når du skriver at så mange mangler humor, kan det ikke heller være at det ikke var så himla gøy? Hva er kult med valker liksom? Er jo bare stygt og et tegn på overvekt det da, noe faktisk mange prøver å bortforklare...

Gjest Monitor
Skrevet

Når du skriver at så mange mangler humor, kan det ikke heller være at det ikke var så himla gøy? Hva er kult med valker liksom? Er jo bare stygt og et tegn på overvekt det da, noe faktisk mange prøver å bortforklare...

So?

Er du perfekt?

Gjest gfmfgfkh
Skrevet

So?

Er du perfekt?

Nei, såklart ikke, men hadde jeg hatt valker hadde jeg innrømmet at valker er fett i det minste.

Gjest bebba
Skrevet

Livet må være ganske så kjedelig og meningsløst om man hele tiden må finne på ting en skal være takknemlig for...

Hvis livet er kjedelig og meningsløst har du ingenting å være takknemlig for. Jeg lever overhodet ikke et liv uten mening, men at en kan stoppe opp et øyeblikk og fundere over det er noe annet. Var vel ikke klar over at jeg måtte være hysterisk morsom her heller, noe jeg er ganske god på ifølge mine venner i riktige settinger.

Gjest Monitor
Skrevet

Nei, såklart ikke, men hadde jeg hatt valker hadde jeg innrømmet at valker er fett i det minste.

Har jeg noen gang sagt noen annet?

Gjest Grumpy
Skrevet

Det som er litt morsomt her er jo at det er de som har forsvart deg som har hatt minst humor rundt problemstillingen :)

Gjest bebba
Skrevet

Er det noe problem å ha fett et eller annet sted på kroppen? Det virker noe hysterisk på meg å diskutere om valker er fett eller slapt skinn, noe så til de grader ubetydelig diskusjonsemne.

Gjest gfmfgfkh
Skrevet

Har jeg noen gang sagt noen annet?

Nei, ikke du, men flere andre som hardnakket hvder de har valker uten å ha for mye fett på kroppen..

Gjest Monitor
Skrevet

Nei, ikke du, men flere andre som hardnakket hvder de har valker uten å ha for mye fett på kroppen..

Nei, jeg innrømmer at det er fett inni hudfoldene ;o)

Gjest gfmfgfkh
Skrevet

Er det noe problem å ha fett et eller annet sted på kroppen? Det virker noe hysterisk på meg å diskutere om valker er fett eller slapt skinn, noe så til de grader ubetydelig diskusjonsemne.

Det er ikke noe problem for meg at andre har fetoverskudd på kroppen, annet enn at det er lite pent. Det som forundrer meg er at folk hardnakket påstår at valker ikke skyldes for mye fett...

Gjest gfmfgfkh
Skrevet

Nei, jeg innrømmer at det er fett inni hudfoldene ;o)

bra, da er vi enige :)

Gjest gfmfgfkh
Skrevet

Hvis livet er kjedelig og meningsløst har du ingenting å være takknemlig for. Jeg lever overhodet ikke et liv uten mening, men at en kan stoppe opp et øyeblikk og fundere over det er noe annet. Var vel ikke klar over at jeg måtte være hysterisk morsom her heller, noe jeg er ganske god på ifølge mine venner i riktige settinger.

Jeg har det helt topp i livet mitt, men det skjer da aldri at jeg setter meg ned og tenker over hva jeg er takknemlig for. Det har jeg gjort når jeg var deprimert feks, bare fo å finne lyspunkter.

Gjest Monitor
Skrevet

bra, da er vi enige :)

Er det bra at jeg er feit!?

Tenkte du var imot fedme?

erte erte(måtte bare)

Gjest gfmfgfkh
Skrevet

Er det bra at jeg er feit!?

Tenkte du var imot fedme?

erte erte(måtte bare)

Jeg er ikke imot fedme generelt, men vil ikke være det selv, eller være sammen med noen som er det. Fedme er det tydeligste tegnet på latskap. Men det hadde selvsagt ikke gjort meg noe om ingen var fete så det var mere pent å se på rundt omkring.

Gjest Rusle
Skrevet

Litt valker har da vel ganske mange. Jeg er ikke tykk, men har da litt valker. Sånne som "krøller" seg når jg sitter, og det er jeg helt komfortabel med. Ikke er det helseskadelig heller.

Alle normalvektige har mage som "krøller" seg, som du skriver ;o), når de sitter. Hvis magen er flat når man sitter, er man undervektig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...