Gå til innhold

Takknemmelig i dag...

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet
:o) Jeg kan også godt være takknemlig for det. Med alle mine valker og fett og BMI over 30 så hadde jeg nok skreket høyt hvis de hadde gjort vondt.
  • Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• maiken76

20

• serendipity

13

• Lurveline

10

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest bebba
Skrevet

Det er ikke noe problem for meg at andre har fetoverskudd på kroppen, annet enn at det er lite pent. Det som forundrer meg er at folk hardnakket påstår at valker ikke skyldes for mye fett...

For min del er det unødvendig å diskutere, mine valker er fett og jeg har mye av det. Hva som er pent er subjektivt, og en person kan ha mye pent og ikke pent. For noen gjør valker eller fett vondt fordi det er helseskadelig og går utover selvtilliten.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg har det helt topp i livet mitt, men det skjer da aldri at jeg setter meg ned og tenker over hva jeg er takknemlig for. Det har jeg gjort når jeg var deprimert feks, bare fo å finne lyspunkter.

Hvis du vet hva depresjon er, og har levd i det dypeste mørket som den kan gi, så har du fundert over hva du har og ikke har. Da må en ta alle lyspunktene som finnes. Den langtidssykdommen som jeg snakket om var netopp depresjon og angst, og jeg er nødt til å stoppe opp innimellom og se på alt det som gleder meg i dag. Og jeg er et rikt og meningsfylt liv, men hvis jeg ikke passer på kan jeg bli syk igjen. Det gjelder mange andre som ikke gir seg tid til å tenke, jeg burde ha vært flinkere til det før også.

serendipity
Skrevet

Alle normalvektige har mage som "krøller" seg, som du skriver ;o), når de sitter. Hvis magen er flat når man sitter, er man undervektig.

Litt slapp hud og sånt også som maiken76 tydeligvis spyr av ;-) he he...

Skrevet

Litt slapp hud og sånt også som maiken76 tydeligvis spyr av ;-) he he...

Må vel ikke spy av det bare fordi jeg bryr meg såpass om min egen kropp at jeg ikke har lyst til å bli feit selv? Pent er det ikke selvsagt, men jeg klager da ikke til folk jeg møter som er feite.

serendipity
Skrevet

Må vel ikke spy av det bare fordi jeg bryr meg såpass om min egen kropp at jeg ikke har lyst til å bli feit selv? Pent er det ikke selvsagt, men jeg klager da ikke til folk jeg møter som er feite.

Er ikke pjuk og spy omtrent det samme?

Gjest Sniff
Skrevet

Maiken prøver visst fortsatt å late som om hun ikke har skrevet under de(t) andre nicket/nickene ;-)

serendipity
Skrevet

Maiken prøver visst fortsatt å late som om hun ikke har skrevet under de(t) andre nicket/nickene ;-)

Snakk om Tåplig :-) Sender "støtteinnlegg" til seg selv *knis* Håper for guds skyld ikke hun er født i 76

Skrevet

jo, men jeg har da ikke sagt det, Har bare sagt at jeg synes det er stygt jeg.

Skrevet

Snakk om Tåplig :-) Sender "støtteinnlegg" til seg selv *knis* Håper for guds skyld ikke hun er født i 76

Kanskje 76 er en tallkode.

7+6=13.

serendipity
Skrevet

Jeg har det helt topp i livet mitt, men det skjer da aldri at jeg setter meg ned og tenker over hva jeg er takknemlig for. Det har jeg gjort når jeg var deprimert feks, bare fo å finne lyspunkter.

Deprimert???!! Det må være svært svake mennesker som blir deprimert? Kan du ikke bare ta deg sammen da, du lever og brude ikke det være nok?

Skrevet

Hun gjentar til det kjedsommelige at alt er perfekt og helt topp i livet hennes, men bruker bemerkelsesverdig mye tid og krefter på å forsure og provosere i øst og vest. Pussig skapning. Stilen og språket hennes er lett å kjenne igjen.

serendipity
Skrevet

jo, men jeg har da ikke sagt det, Har bare sagt at jeg synes det er stygt jeg.

Never mind.

serendipity
Skrevet

Hun gjentar til det kjedsommelige at alt er perfekt og helt topp i livet hennes, men bruker bemerkelsesverdig mye tid og krefter på å forsure og provosere i øst og vest. Pussig skapning. Stilen og språket hennes er lett å kjenne igjen.

Jepp, og det slett ikke første gang hun skriver støtte innlegg til seg selv. Jeg kjøper Lurveline sitt forslag om at hun er 7+6= 13 år :-)

Skrevet

Nå får du skjerpe deg da, personangrep er visst alltid lov om det er mot meg. Jeg blir alltid beskyldt for å skrive alle dritt innlegg, hvorfor skulle jeg det når jeg har det her nicket som jo er rimelig upopulært...

serendipity
Skrevet

Nå får du skjerpe deg da, personangrep er visst alltid lov om det er mot meg. Jeg blir alltid beskyldt for å skrive alle dritt innlegg, hvorfor skulle jeg det når jeg har det her nicket som jo er rimelig upopulært...

Greit jeg skal skjerpe meg. Men jeg har aldri "angrepet" deg tidligere, men jeg må innrømme at jeg syntes du nå fremstår som svært umoden og usigelig kjedelig. (men jeg vet at du ikke bryr deg om hva jeg mener om saken altså)

Gjest gfmfgfkh
Skrevet

Deprimert???!! Det må være svært svake mennesker som blir deprimert? Kan du ikke bare ta deg sammen da, du lever og brude ikke det være nok?

Jepp, helt riktig, men av og til hvis en har kjærlighetssorg eller noe tar det noen dager eller uker før man greier skjerpe seg helt. Men du har helt rett, det er svakt å bli det.

Gjest Moderator
Skrevet

Nå må du slutte å være ekkel mot meg webbis. Holder vel med at alle andre er det??

Vi har primært oppfordret deg til å benytte ett nick pr tråd - noe vi også har gjort i tilsvarende situasjoner med andre brukere tidligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...