Gå til innhold

Takknemmelig i dag...

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Jepp, helt riktig, men av og til hvis en har kjærlighetssorg eller noe tar det noen dager eller uker før man greier skjerpe seg helt. Men du har helt rett, det er svakt å bli det.

Kjærlighetssorg?? Kan da virkelig ikke være mulig at noen kan ha dumpet en som deg???!!!

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• maiken76

20

• serendipity

13

• Lurveline

10

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest gfmfgfkh
Skrevet

Kjærlighetssorg?? Kan da virkelig ikke være mulig at noen kan ha dumpet en som deg???!!!

Man kan ha kjærlighetssorg selv om man er den som dumper. Men det visste du vel kanskje?

Skrevet

Man kan ha kjærlighetssorg selv om man er den som dumper. Men det visste du vel kanskje?

Fikk ikke du beskjed om å bruke ett nick da??

Gjest gfmfgfkh
Skrevet

Fikk ikke du beskjed om å bruke ett nick da??

Jeg gjør jo og det da!!

serendipity
Skrevet

Nei, det visste jeg ikke. Har man tatt et valg får man da stå for det og da nytter det ikke å deppe over det.

Gjest gfmfgfkh
Skrevet

Nei, det visste jeg ikke. Har man tatt et valg får man da stå for det og da nytter det ikke å deppe over det.

Bra du greier det da. Å være følelseskald er sikkert supert!

serendipity
Skrevet

Bra du greier det da. Å være følelseskald er sikkert supert!

Ja! med å være overfladisk kommer man ganske langt :-)

Gjest gfmfgfkh
Skrevet

Ja! med å være overfladisk kommer man ganske langt :-)

Fint for deg da..men neppe en leveregel til eksempel for oss andre..

Gjest solbrent på tenna
Skrevet

Jeg gjør jo og det da!!

Og IQ'en din var, sa du, Maiken ???

Gjest Sniff
Skrevet

Og IQ'en din var, sa du, Maiken ???

Ahh - det er den som er 76!

serendipity
Skrevet

Fint for deg da..men neppe en leveregel til eksempel for oss andre..

Snakk for deg selv du... (eller for alle dere "tre", eller hvor mange det nå er blitt av dere ;-)

Skrevet

Jeg var på Yogatrening en gang og da var det vondt å ha valker. Den stillinga der man ligger på ryggen og dytter tærne bak huet.. Trudde fettet skulle trykke inn visse indre organer, men jeg lever enda.

*også takknemlig*

Skrevet

Virker som det er forbudt å være takknemlig.

Noen som ikke tåler at du har det bra.

Ja,ja du får bare velge å le av dem.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg er ikke imot fedme generelt, men vil ikke være det selv, eller være sammen med noen som er det. Fedme er det tydeligste tegnet på latskap. Men det hadde selvsagt ikke gjort meg noe om ingen var fete så det var mere pent å se på rundt omkring.

'Fedme er det tydeligste tegnet på latskap.'

At du ikke skammer deg. Om du er umoden og dum så er ikke det engang unnskyldning for slik diskriminering av mennesker. Heldigvis har Norge lov som forbyr slikt.

Gjest bebba
Skrevet

Jepp, helt riktig, men av og til hvis en har kjærlighetssorg eller noe tar det noen dager eller uker før man greier skjerpe seg helt. Men du har helt rett, det er svakt å bli det.

Dette er ikke morsomt, og ikke til å spøke med. Depresjon er en alvorlig sykdom, og ingen grunn til å sammenligne den med halsbetennelse som tar noen dager.

Gjest solbrent på tenna
Skrevet

Ahh - det er den som er 76!

Du sa det (;D

Gjest litchi
Skrevet

BMI sier jo ingenting om hvordan man ser ut eller forholdet fett/muskler på kroppen. En veltrent muskuløs person nesten uten fett på kroppen vil være "overvektig" ut fra en BMI-utregning, mens en utrent, "muskelløs" person med spe benbygning og ellers bare fett kan komme inn under "normal" vekt. Du hører tydeligvis til siste gruppe.

Valker er overskuddsfett lagret på kroppen. Slanke personer har ikke overskuddsfett på kroppen. Merkelig diskusjon dette har blitt da, folk har tydeligvis et stort behov for å forsvare sine kroppslige defekter her..

Tull & tøys ! Jeg er ikke overvektig, ser ikke overvektig ut, og er langt i fra utrent :)

Men jeg har fremdeles noen valker på magen.

Det er bare du som lever i en meget underlig verden hva definisjon av overvekt mm angår.

Gjest litchi
Skrevet

pjuk

Håper for din skyld du ikke var der og så meg, da :) Håper forresten også for din skyld at du har tilgang til privat strand, dersom du får lyst til å kaste opp av å se kropper i forskjellige former og størrelser.

Sånn er verden, vet du...

Gjest litchi
Skrevet

Det er ikke noe problem for meg at andre har fetoverskudd på kroppen, annet enn at det er lite pent. Det som forundrer meg er at folk hardnakket påstår at valker ikke skyldes for mye fett...

Valker kan skyldes fett, men ikke nødvendigvis for mye fett. Det er faktisk normalt å ha fett på magen, selv om man er slank ellers.

Hvis man begynner å definere "det eneste rette" som en tilstand uten noe som helst fett på magen (eller andre steder), så lager man et kroppsideal som for mange er umulig å nå, og for noen er direkte farlig å måle seg mot.

Jeg er virkelig livredd for at fireåringen min etterhvert skal begynne å forholde seg til og måle seg mot et slikt ideal, bare fordi en del (etter min mening) temmelig sprø, og sannsynligvis lite trygge mennesker hauser det opp som normalt og "riktig", og tom svarer meg med "pjuk" når jeg forteller at jeg med min normalvektige kropp med litt magefett skal på stranden i bikini.

Og det er disse menneskene som gjør at denne debatten sporer av også, og besvarer et sprudlende selvironisk innlegg med negative kommentarer.

Jeg er fremdeles glad valker ikke gjør vondt ;)

Gjest litchi
Skrevet

Jeg er ikke imot fedme generelt, men vil ikke være det selv, eller være sammen med noen som er det. Fedme er det tydeligste tegnet på latskap. Men det hadde selvsagt ikke gjort meg noe om ingen var fete så det var mere pent å se på rundt omkring.

Du uttaler deg fullstendig idiotisk, rett og slett.

Jeg synes det er ille at ikke alle mennesker har like høy utdanning som jeg, og helst like høy IQ også. (Den er målt, ja...) Lav utdanning er det tydligste tegnet på latskap (og dumskap)...

Synes du argumentasjonen min henger på greip ? Det gjør ikke din heller !

Erna Solberg er virkelig lat, ja ! (Ironi !)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...