Gå til innhold

Takknemmelig i dag...

Anbefalte innlegg

Gjest litchi
Skrevet

Du bestod ikke da eller? Alle hører jo at det er feil. Men mange voksne nordmenn sier utrolig mye feil nå om dagen..

De sier mye feil,ja - blant annet sier de "så....som meg".

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• maiken76

20

• serendipity

13

• Lurveline

10

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest bebba
Skrevet

Det er da fakta faen. Når man sitter på rævva og stapper i seg mat blir manfet, og man er lat. Trener man og spiser litt mindre så blir manikke feit, og er ikke så lat.

Og hvis man skriver slike innlegg under forskjellige nick sånn som du gjør i denne tråden så er man dum, og hva skyldes det?

Gjest bebba
Skrevet

Da hadde jo du gått rett på dynga da.. så det hadde kanskje ikke vært så dumt nei..

Ja du hadde vel ikke rukket så langt opp.

Gjest valkerherogder
Skrevet

Da hadde jo du gått rett på dynga da.. så det hadde kanskje ikke vært så dumt nei..

noen har lettere for å få valker enn andre..jeg vil alltid ha valker samme hvor tynn jeg blir..alle jentene i min fam.har det samme "valke mønsteret" eller hva jeg skal kalle det, og jeg blir j...irritert over dere som skriver at det er tegn på FOR MYE fett.har sett mange folk med MER fett på kroppen,men som ikke får like tydelige valker..og det kanm faktisk være annet enn fett som gjør at magen ser litt større ut enn resten av kroppen,det tror jeg de fleste med konstant oppblåst mage og sånne problemer vet ganske godt.jeg veier 60 kg og er 170 høy, viss jeg hadde slanka meg 10 kg hadde jeg fremdeles hatt valker så det holder.og folk trenger for f....ikke kalle meg gravid av den grunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...