Gjest Ønsker restplass Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Hei! Har et spørsmål og det er : Jeg har søkt via realkompetanse og kommet inn på høgskolestudie (sykepleier) i Hammerfest. Jeg søkte imidlertid i Tromsø også og der var jeg ukvalifisert til samme studie. Jeg vet at det er hver enkelt høgskole som vurderer dette. Men hvis jeg skal søke på resttorg i Tromsø lurer jeg på om jeg kan gjøre det eller ? siden jeg var kvalifisert i Hammerfest og ikke i Tromsø ? Noen som vet ? Det har seg slik at jeg ikke kan flytte til Hammerfest, så jeg skal bo i Tromsø og ville gjerne inn på et studie der via resttorget. Har prøvd å ringe samordnaopptak, men fikk ikke svar. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Hvis du var ukvalifisert til studiet i det ordinære opptaket trur jeg nok ikke at du vil kunne komme inn på restetorget heller siden realkompetansen din allerede er vurdert som ikke bra nok for akkurat det studiet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.