Gjest Shira12 Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Jeg satte meg foran datamaskina med den mening og skulle kjøpe meg en eller to nye filmer, men fant ingenting som fenget min oppmerksomhet. Noen som kan anbefale noe? Liker det meste, utenom sånne kjærlighets (suppe) filmer. Mens jeg har deres oppmerksomhet: Noen som vet om det går an og få tak i norske krimserier på dvd? Som Anne Holdt sine, Karin Fossum osv.. ?? Noen har jo gått på tv, skulle gjerne ha hatt de i dvdsamlingen min, da jeg aldri greier og få meg alle tv-sendte episoder. Mvh 0 Siter
rottemamma Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Så nettopp "Familyman" m/Nicolas Cage.Den er søt og morsom-uten å være suppete.Den handler om en finanshai som plutselig havner i det livet han ville fått dersom han hadde tatt andre valg i livet. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Så nettopp "Familyman" m/Nicolas Cage.Den er søt og morsom-uten å være suppete.Den handler om en finanshai som plutselig havner i det livet han ville fått dersom han hadde tatt andre valg i livet. Den har jeg sett. Men takk for tipset! Mvh 0 Siter
Gjest yasmine86 Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Den har jeg sett. Men takk for tipset! Mvh God film Å anbefale mener du vel 0 Siter
Lucretia Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Liker du thrillere vil jeg anbefale The good son. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Stikk inn på www.dvdsoon.com. Her er prisene ekstremt gode, og per dags dato finner du f.eks. One Night At McCool's til drøye 30 norske kroner. Frakten er gratis. Men filmene der inne forutsetter at du kan spille sone1 filmer, og kan klare deg med engelsk tekst (de fleste filmene har engelsk tekst). 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 God film Å anbefale mener du vel Beklager..... Har igrunnen hatt problem med og/å igjennom hele skoletiden... Og så kunne jeg jo faktisk ha hatt dysleksi uten at du viste det... Mangen som sliter med dette og ikke kan hjelpe for at de har problem med rettskriving. :-) Mvh 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 "Ondskapen" og "Pianisten" er blant nyere filmer som har gjort inntrykk på meg. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Noen serier fra tv kan du finne her: http://butikken.nrk.no/butikk/video.html (det står video, men er både vhs og dvd). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.