Gå til innhold

God film og anbefale??

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg satte meg foran datamaskina med den mening og skulle kjøpe meg en eller to nye filmer, men fant ingenting som fenget min oppmerksomhet.

Noen som kan anbefale noe?

Liker det meste, utenom sånne kjærlighets (suppe) filmer.

Mens jeg har deres oppmerksomhet: Noen som vet om det går an og få tak i norske krimserier på dvd? Som Anne Holdt sine, Karin Fossum osv.. ?? Noen har jo gått på tv, skulle gjerne ha hatt de i dvdsamlingen min, da jeg aldri greier og få meg alle tv-sendte episoder.

Mvh

Skrevet

Så nettopp "Familyman" m/Nicolas Cage.Den er søt og morsom-uten å være suppete.Den handler om en finanshai som plutselig havner i det livet han ville fått dersom han hadde tatt andre valg i livet.

Gjest Shira12
Skrevet

Så nettopp "Familyman" m/Nicolas Cage.Den er søt og morsom-uten å være suppete.Den handler om en finanshai som plutselig havner i det livet han ville fått dersom han hadde tatt andre valg i livet.

Den har jeg sett. Men takk for tipset!

Mvh

Gjest yasmine86
Skrevet

Den har jeg sett. Men takk for tipset!

Mvh

God film Å anbefale mener du vel

Skrevet

Liker du thrillere vil jeg anbefale The good son.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Stikk inn på www.dvdsoon.com.

Her er prisene ekstremt gode, og per dags dato finner du f.eks. One Night At McCool's til drøye 30 norske kroner.

Frakten er gratis.

Men filmene der inne forutsetter at du kan spille sone1 filmer, og kan klare deg med engelsk tekst (de fleste filmene har engelsk tekst).

Gjest Shira12
Skrevet

God film Å anbefale mener du vel

Beklager.....

Har igrunnen hatt problem med og/å igjennom hele skoletiden...

Og så kunne jeg jo faktisk ha hatt dysleksi uten at du viste det... Mangen som sliter med dette og ikke kan hjelpe for at de har problem med rettskriving.

:-)

Mvh

Gjest togli
Skrevet

"Ondskapen" og "Pianisten" er blant nyere filmer som har gjort inntrykk på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...