Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke følger med på hvilke som blir ukens lottotall, og vinner penger så vil jo det komme et utbetalingskort i posten (har registrert meg). Men hva hvis jeg vinner en større sum (20000++), vil det komme et slikt utbetalingskort i posten da og, eller vil det komme feks. rekommendert??

Jeg fikk nemlig en hentelapp fra posten i dag og er LITT nysjerrig...

Gjest eller...?
Skrevet

Du har ikke krysset av for å få pengene på konto da?

Skrevet

Du har ikke krysset av for å få pengene på konto da?

Nei...

Gjest nytt smartkort kanskje
Skrevet

tipper du via nettet ?

vel, da er det mulig at du får nytt smart-kort.

for mange år siden var det en bekjent av oss som drev en landhandel, han fikk stadig brev fra Norsk Tipping, også denne dagen, han gikk gjennom posten sin, trodde det var reklame, fant ut at han fikk åpne brevet for sikkerhetsskyld .... der lå det en sjekk fra Norsk Tipping på over 300.000 !!!!! :o), men dette er mange år siden nå da :o)

Skrevet

tipper du via nettet ?

vel, da er det mulig at du får nytt smart-kort.

for mange år siden var det en bekjent av oss som drev en landhandel, han fikk stadig brev fra Norsk Tipping, også denne dagen, han gikk gjennom posten sin, trodde det var reklame, fant ut at han fikk åpne brevet for sikkerhetsskyld .... der lå det en sjekk fra Norsk Tipping på over 300.000 !!!!! :o), men dette er mange år siden nå da :o)

Tipper ikke via nettet...

Gjest he,he morsom nå?
Skrevet

Det er nok bare oppsigelsen din som kommer rekomandert....

Gjest nytt smartkort kanskje
Skrevet

Tipper ikke via nettet...

neivel, da skal det jo bli spennende å høre fra deg i morgen da :o) for du forteller oss vel hva som ventet deg på posten ... ???

Gjest nei er du det da
Skrevet

Det står vel hvem som er avsenderen ..... gjør det ikke ......

Skrevet

neivel, da skal det jo bli spennende å høre fra deg i morgen da :o) for du forteller oss vel hva som ventet deg på posten ... ???

Det skal jeg gjøre. Det er sikkert reklame fra pampers med bleier...

Men *håpe håpe*

Skrevet

Det står vel hvem som er avsenderen ..... gjør det ikke ......

Står ikke avsender på hentelappen, nei...

Skrevet

He he, kanskje det.

Gjest Curla
Skrevet

Heh, sist jeg fikk rekommandert sending var det innkalling til sivilforsvarstjeneste!

Gjest Pricilla
Skrevet

Vinner man større beløp kommer det direkte inn på konto... Tror nok ikke du bør satse på å bli rik i dag! ; )

Skrevet

Jeg går ut i fra at det ikke var en lottogevinst, men hva var det da? Har du hentet den?

Skrevet

Jeg går ut i fra at det ikke var en lottogevinst, men hva var det da? Har du hentet den?

Yes! Jeg hentet en gevinst på posten ja! Jeg hadde vunnet en myk lekeball til min sønn. Ikke helt det jeg ønsket meg, men han var storførnøyd :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...