trenern Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Hvis du ikke følger med på hvilke som blir ukens lottotall, og vinner penger så vil jo det komme et utbetalingskort i posten (har registrert meg). Men hva hvis jeg vinner en større sum (20000++), vil det komme et slikt utbetalingskort i posten da og, eller vil det komme feks. rekommendert?? Jeg fikk nemlig en hentelapp fra posten i dag og er LITT nysjerrig... 0 Siter
Gjest eller...? Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Du har ikke krysset av for å få pengene på konto da? 0 Siter
trenern Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Skrevet 19. juli 2004 Du har ikke krysset av for å få pengene på konto da? Nei... 0 Siter
Gjest nytt smartkort kanskje Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 tipper du via nettet ? vel, da er det mulig at du får nytt smart-kort. for mange år siden var det en bekjent av oss som drev en landhandel, han fikk stadig brev fra Norsk Tipping, også denne dagen, han gikk gjennom posten sin, trodde det var reklame, fant ut at han fikk åpne brevet for sikkerhetsskyld .... der lå det en sjekk fra Norsk Tipping på over 300.000 !!!!! ), men dette er mange år siden nå da ) 0 Siter
trenern Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Skrevet 19. juli 2004 tipper du via nettet ? vel, da er det mulig at du får nytt smart-kort. for mange år siden var det en bekjent av oss som drev en landhandel, han fikk stadig brev fra Norsk Tipping, også denne dagen, han gikk gjennom posten sin, trodde det var reklame, fant ut at han fikk åpne brevet for sikkerhetsskyld .... der lå det en sjekk fra Norsk Tipping på over 300.000 !!!!! ), men dette er mange år siden nå da ) Tipper ikke via nettet... 0 Siter
Gjest he,he morsom nå? Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Det er nok bare oppsigelsen din som kommer rekomandert.... 0 Siter
Gjest nytt smartkort kanskje Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Tipper ikke via nettet... neivel, da skal det jo bli spennende å høre fra deg i morgen da ) for du forteller oss vel hva som ventet deg på posten ... ??? 0 Siter
Gjest nei er du det da Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Det er nok bare oppsigelsen din som kommer rekomandert.... Det står vel hvem som er avsenderen ..... gjør det ikke ...... 0 Siter
trenern Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Skrevet 19. juli 2004 neivel, da skal det jo bli spennende å høre fra deg i morgen da ) for du forteller oss vel hva som ventet deg på posten ... ??? Det skal jeg gjøre. Det er sikkert reklame fra pampers med bleier... Men *håpe håpe* 0 Siter
trenern Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Skrevet 19. juli 2004 Det står vel hvem som er avsenderen ..... gjør det ikke ...... Står ikke avsender på hentelappen, nei... 0 Siter
trenern Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Skrevet 19. juli 2004 Det er nok bare oppsigelsen din som kommer rekomandert.... He he, kanskje det. 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Heh, sist jeg fikk rekommandert sending var det innkalling til sivilforsvarstjeneste! 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Vinner man større beløp kommer det direkte inn på konto... Tror nok ikke du bør satse på å bli rik i dag! ; ) 0 Siter
Tonette Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Jeg går ut i fra at det ikke var en lottogevinst, men hva var det da? Har du hentet den? 0 Siter
trenern Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 Jeg går ut i fra at det ikke var en lottogevinst, men hva var det da? Har du hentet den? Yes! Jeg hentet en gevinst på posten ja! Jeg hadde vunnet en myk lekeball til min sønn. Ikke helt det jeg ønsket meg, men han var storførnøyd :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.