Gjest et tips bare Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 FU:Hvilke yrker/jobber kunne du tenkt deg å ha? Utdyp gjerne hvorfor. 0 Siter
Tonette Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har aldri hatt noen glødende interesser, og syntes det var vanskelig å velge et yrke. Tror det var mest tilfeldigheter som gjorde at jeg ble serviceelektroniker. Jeg trives egentlig med det fordi det er variert. får bruke både hodet og hendene, være ute og inne, og treffe forskjellige folk. Jeg har grublet litt på hva annet jeg kunne tenke meg å jobbe med, men har ikke noe spesiell drømmejobb. Kunne kanskje tenkt meg å jobbe i en kjolebutikk som selger finkjoler/brudekjoler fordi jeg synes kjolene er så nydelige, også synes jeg det er så artig å se hva som kler de forskjellige folkene. 0 Siter
Gjest ergoterapeut Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har lyst til å bli ergoterapeut. Får se om jeg søker på utdannelsen til neste år. 0 Siter
musikeren Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har aldri hatt noen glødende interesser, og syntes det var vanskelig å velge et yrke. Tror det var mest tilfeldigheter som gjorde at jeg ble serviceelektroniker. Jeg trives egentlig med det fordi det er variert. får bruke både hodet og hendene, være ute og inne, og treffe forskjellige folk. Jeg har grublet litt på hva annet jeg kunne tenke meg å jobbe med, men har ikke noe spesiell drømmejobb. Kunne kanskje tenkt meg å jobbe i en kjolebutikk som selger finkjoler/brudekjoler fordi jeg synes kjolene er så nydelige, også synes jeg det er så artig å se hva som kler de forskjellige folkene. En blanding av komponist og forfatter. Det hadde vært digg:-) Forresten er det en veldig aktuell problemstilling for meg, siden jeg holder på å finne meg noe annet å gjøre. Tenker fram og tilbake, att og fram, fram og tebars att.... Ikke lett. Men komponist og forfatter blir nok kun i fantasien, dessverre:-) 0 Siter
nellika Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Altså, jeg vet ikke hvilket /yrke/ som jeg ville ha, men jeg ville studere medisin eller teoretisk matematikk! Men det blir vel aldri noe av meg... 0 Siter
nellika Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Altså, jeg vet ikke hvilket /yrke/ som jeg ville ha, men jeg ville studere medisin eller teoretisk matematikk! Men det blir vel aldri noe av meg... Glemte visst å si hvorfor. Jeg mener at medisin er et solid og godt ansett studiefelt med stort mangfold og gode jobbmuligheter. Matematikk er noe av det eneste som jeg føler at jeg /forstår/. Dessuten synes jeg at det er sååå elegant og vakkert - både kunstnerisk og anvendelig. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Glemte visst å si hvorfor. Jeg mener at medisin er et solid og godt ansett studiefelt med stort mangfold og gode jobbmuligheter. Matematikk er noe av det eneste som jeg føler at jeg /forstår/. Dessuten synes jeg at det er sååå elegant og vakkert - både kunstnerisk og anvendelig. Om matematikk og kunst: http://www.matematikk.org/artikkel/karriere/vis.html?id=40 0 Siter
nellika Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Om matematikk og kunst: http://www.matematikk.org/artikkel/karriere/vis.html?id=40 Hei Gemini! Takk for interessant link! Beste ønsker, 0 Siter
soleil Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Måtte blitt en interessant jobb hvor en kunne tjene bra. Jurist eller psykolog, kanskje? 0 Siter
Nikki Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Forsvarsadvokat - noe jeg forhåpentligvis også klarer å bli 0 Siter
Gjest gfmfgfkh Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Forsvarsadvokat - noe jeg forhåpentligvis også klarer å bli Kunne ikke tenke meg noe mer motbydelig yrke enn det. Forsvare folk som er skyldige for enhver pris.. nei pjuk.. rettsvesenet er helt sykt. 0 Siter
Nikki Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Kunne ikke tenke meg noe mer motbydelig yrke enn det. Forsvare folk som er skyldige for enhver pris.. nei pjuk.. rettsvesenet er helt sykt. Jeg regnet vel med å få noen sånne kommentarer - har blitt vant til det. Jeg tror egentlig ikke jeg gidder å gå inn på en diskusjon om alles rett til et forsvar osv, men konstanterer bare at folk heldigvis er forskjellige. 0 Siter
Gjest gfmfgfkh Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Jeg regnet vel med å få noen sånne kommentarer - har blitt vant til det. Jeg tror egentlig ikke jeg gidder å gå inn på en diskusjon om alles rett til et forsvar osv, men konstanterer bare at folk heldigvis er forskjellige. Rett til forsvar er en ting, men å forsvare noen det duorker når du vet at vedkommende er skyldig, lete etter huller i lovverket for å slippe vedkommende ut på gata igjen er helt sykt. Kan du leve med deg selv vitende om at du slipper folk ut som bare går tilbaker og gjør det samme igjen?? 0 Siter
Gjest Er det nødvendig?? Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Rett til forsvar er en ting, men å forsvare noen det duorker når du vet at vedkommende er skyldig, lete etter huller i lovverket for å slippe vedkommende ut på gata igjen er helt sykt. Kan du leve med deg selv vitende om at du slipper folk ut som bare går tilbaker og gjør det samme igjen?? Du fornekter deg ikke maiken76. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Høvding på redningsskøyte eller innenlands skipsfart. Som kaptein selvsagt, men det toget har nok gått... 0 Siter
Gjest solbrent på tenna Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Rett til forsvar er en ting, men å forsvare noen det duorker når du vet at vedkommende er skyldig, lete etter huller i lovverket for å slippe vedkommende ut på gata igjen er helt sykt. Kan du leve med deg selv vitende om at du slipper folk ut som bare går tilbaker og gjør det samme igjen?? Er 100% enig med du ! Jeg vil spy av mange av de forsvarsadvokatene som opptrer på TV. 0 Siter
Gjest gfmfgfkh Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Du fornekter deg ikke maiken76. Nå falt jeg litt av lasset?? 0 Siter
Gjest Er det nødvendig?? Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Nå falt jeg litt av lasset?? Du får klatre opp igjen da... 0 Siter
Gjest gfmfgfkh Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Du får klatre opp igjen da... Javel.. du gidder ikke forklare hva du mente, eller havnet innlegget feil? 0 Siter
Gjest Er det nødvendig?? Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Javel.. du gidder ikke forklare hva du mente, eller havnet innlegget feil? Gidder ikke å forklare deg det nei.Innlegget havnet heller ikke feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.