Gjest Hurr Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Finnes det noen "tilstander" som kan komme til uttrykk ved at man har overdrevent lett for å få senebetennelser/"belastningsskader", stølhet ved trening eller "nye bevegelser" osv? Jeg spør fordi jeg synes jeg er overdrevent plaget av dette. Videre merker jeg lite fremgang ved trening, noe som tyder på at kroppens evne til å respondere på trening er svekket. NB! Jeg er kjent med "vanlig støhet osv" og er av den oppfatning at det jeg opplever er av overdreven grad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 -Hurr. For det første synes jeg en grundig sjekk hos fastlegen din med urin- og blod-prøver er en ide, for å utelukke at det feiler deg noe. Hvis alt her finnes normalt, tenk på kostholdet ditt. Tren aldri sulten og spis rett etter trening. Omega 3 fett (f.eks. i tran) kan virke gunstig på slike betennelses tilstander. Men for å komme over den dårlige fasen du er i, tren heller kort av gangen uten for stor intensitet, og helst 2-4 ganger i uken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.