Gå til innhold

Irriterende feil...

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur
Skrevet

MEN er feilen forankret hos meg eller her hos webmaster?

Altså: stadiv vekk opplever jeg å komme inn på DOL og oppdage at alle rødbrune markeringer for at jeg har lest det og det innlegget er borte vekk. Det er så irriterende.

Da må jeg altså klikke rundt for å se om jeg kjenner ting igjen. Mye kjekkere å bare scanne over de 'blå innlegga'.

Skjønner dere problemstillingen?

Og er det bare meg som har det slik? Eller er det et problem for flere?

Skrevet

Har du tømt loggen da? I så fall blir alt blått igjen.

Gjest Ingen kyndig databruker
Skrevet

Tror det har noe med at tiden har gått ut,hvis du skjønner hva jeg mener.Du kan velge hvor lenge du vil ha det merket,ett eller annet sted.

Gjest Sniff
Skrevet

Og jeg tenkte - dette har ikke hendt meg...og så måtte jeg logge av og boote (gjør ikke det så ofte..), og jammen var de blitt blå da jeg startet opp igjen! Men det har ikke skjedd før, så det var litt pussig :-)

Skrevet

Det er egentlig ingen feil - men f.eks at temporary internet files-mappen på maskinen din er blitt tømt for filer.

F.eks hvis man kjører diskopprydning.

Gjest Sniff
Skrevet

Det er egentlig ingen feil - men f.eks at temporary internet files-mappen på maskinen din er blitt tømt for filer.

F.eks hvis man kjører diskopprydning.

Jeg hadde faktisk ikke gjort noen ting spesielt da jeg fikk dette nå... Og det er første gang det har skjedd...

Skrevet

I innstillingene på browseren finnes det et sted hvor du angir hvor lenge browseren skal "huske" besøkte linker. Dette kan du sette høyere.

Imidlertid har de fleste browsere (alle?) det med å hoste litt innimellom, og det hender rett som det er at den "glemmer" besøkte linker, uten at det er noen god grunn til det.

"........................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...