Gå til innhold

Medikamentregning, hjelp !

Anbefalte innlegg

Gjest reddpysa
Skrevet

Er dette vanskelig, er så redd for å ikke klare det da mange sier det er vrient. Har ikke de beste mattekunnskapene med meg heller. Kan noen gi meg oppmuntring her etter jeg er kommet inn på studie som krever 100 % riktige svar her. Noen råd ?

Skrevet

Eg syntes det var vanskeleg, har ikkje heilt hovudet for tall. Men eg var ikkje så flink til å gjere oppgåver heller; likevel klarte eg testen på første forsøk.

Gemalen var litt uheldig - han måtte ta testen tre gongar. Første gongen oversåg han eit spørsmål (som han ellers ville greid) og da vart det jo ikkje 100%...

Men det er ein del tommelfingerreglar du kan lære deg. Ellers så er det berre å gjere masse oppgåver. Det ER ikkje vanskeleg matematikk, men det er VELDIG VIKTIG å vere nøyaktig. Når du kjem ut i praksis er det jo liv og helse som står på spel. Men som sagt, gjer masse oppgåver så du blir van med utrekningsmetodane. Lær deg tommelfingerreglane og viktigast av alt - bruk hovudet. Og Felleskatalogen... Dersom du reknar ut at du skal gi 1 gram morfin til ein pasient - rekne på nytt, same kor rett det ser ut på papiret!

Lykke til!

Skrevet

Eg syntes det var vanskeleg, har ikkje heilt hovudet for tall. Men eg var ikkje så flink til å gjere oppgåver heller; likevel klarte eg testen på første forsøk.

Gemalen var litt uheldig - han måtte ta testen tre gongar. Første gongen oversåg han eit spørsmål (som han ellers ville greid) og da vart det jo ikkje 100%...

Men det er ein del tommelfingerreglar du kan lære deg. Ellers så er det berre å gjere masse oppgåver. Det ER ikkje vanskeleg matematikk, men det er VELDIG VIKTIG å vere nøyaktig. Når du kjem ut i praksis er det jo liv og helse som står på spel. Men som sagt, gjer masse oppgåver så du blir van med utrekningsmetodane. Lær deg tommelfingerreglane og viktigast av alt - bruk hovudet. Og Felleskatalogen... Dersom du reknar ut at du skal gi 1 gram morfin til ein pasient - rekne på nytt, same kor rett det ser ut på papiret!

Lykke til!

Jeg hadde G i matte på ungdomsskolen og lå rundt 2-3 på videregående. Sluttet med matte etter det første året.

Med medikamentregning er det kun snakk om pluss, minus, ganging og deling og evt. enkle ligninger. Det er IKKE vanskelig, men du må som Zarine sier, være nøyaktig. Med litt logisk sans og fornuften i behold går dette veldig fint!

Jeg klarte det på første forsøk og er nå ferdig sykepleier....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...