Gå til innhold

Til New York med tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest kari trestakk
Skrevet

Som en gave skal jeg ta med femtenåringen min til New York noen dager i høst. Noen som har tips til reiseselskap, hotell etc. som ikke koster all verden. Charter f.eks. Alle forslag tas imot med takk

Gjest bebba
Skrevet

Sjekk Icelandair, de har før ihvertfall hatt billige reiser ditt. Du kan ringe Islandia Travel for opplysninger, men hvor gode de er på hoteller vet jeg ikke.

Ellers så kan du ringe den norske sjømannskirken i New York. De har ikke overnatting, men jeg tror de ofte svarer og anbefaler. Kan hende at de har noe på websiden sin til og med.

Gled deg, jeg har bodd et år i New York og det er en aldeles fantastisk by med mange muligheter. Bo på Manhattan selv om det koster kanskje noe mer, der ser dere alt. Bruk tid før dere drar til å bestemme hva dere skal gjøre og se. Byen er gigantisk.

Skrevet

Har en vennionne som bodde på "The New Yorker",det var visst både relativt rimelig og bra

Skrevet

Hotel New yorker som rottemamma anbefalte, synes jeg ikke er spesielt billig. Jeg bodde der i 1998,og betalte da over 1000 kroner natta, og det er sikkert ikke billigere nå. Men et fint hotell. Jeg bodde i 32. etasje og hadde dermed god utsikt. Det ligger veldig sentralt, bare 5 minutter fra Time Square.

Søk på Kelkoo, der har du fint sammenligningsgrunnlag på priser.

Gjest litchi
Skrevet

Jeg tror YWCA er noe av det billigste bostedet du kan finne i NY. Det er flere "hostels", og flere av dem ligger rett ved Central Park (v. columbus circle, omtrent, hvis jeg ikke husker helt feil). Det er ikke spesielt kristent med masse regler og sånn - et enkelt hotell, nærmest. Har ingen linker, men du finner det sikkert ved å søke via google eller noe sånt.

Ellers synes jeg egebtlig 1000 kroner natten som en nevnte er billig i NY. Syke hotellpriser der...

Men det er en fantastisk by, og dere kommer til å få det supert !

God tur !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...