Gå til innhold

Gaven er borte i posten. Kjøpe ny?

Anbefalte innlegg

Gjest huttetuu
Skrevet

Min venninne hadde bursdag for en stund siden. jeg sendte henne en gave i posten. Denne er kommet bort, jeg har klagd til posten, men til ingen nytte.

Hun forventer fortsatt en gave. den jeg sendte kostet 200. Skal jeg nå sende enda en og dermed betale hee 400 i gave til henne?

Hva syns dere?

Om hun får den første jeg har sendt, så får hun altså gaver til 400...hm...

Skrevet

Hva mener du med at hun forventer enda en gave? Hun har vel ikke SAGT det?!

Gjest Huttetuu
Skrevet

Hva mener du med at hun forventer enda en gave? Hun har vel ikke SAGT det?!

Joda, hun har sagt hun syns det var "litt dumt at hun ikke fikk gaven sin"...og det ble sagt på en måte som om hun mistenker meg for å aldri ha sendt den...Morsomt.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Joda, hun har sagt hun syns det var "litt dumt at hun ikke fikk gaven sin"...og det ble sagt på en måte som om hun mistenker meg for å aldri ha sendt den...Morsomt.

_Hun har jo ikke fått gaven_;) Send henne en ny, så ordner du med posten etterpå.

Gjest papirtiger
Skrevet

Ble gaven sendt som en pakke vil posten erstatte beløpet. Ble den sendt som brev derimot..da er det verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...