reto Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Undertegnede hadde et ublidt møte med asfalten i slutten av april, og det ble konstatert bekkenbrudd. Bruddskaden er nå helt leget, men senene rundt lysken har fått såpass medfart at jeg ikke har full bevegelighet - samt at jeg stivner til når jeg er i ro. Liker å trene, men blir ubehagelig stiv etterpå. Er det mulig å sjekke muskulaturens tilstand? Er selvmasasje bra nok? Begynner å bli utålmodig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 -retro Det er temmilig vanlig at man etter slike større skader får problemer med sene-fester, sener og muskulatur. Få henvisning til fysioterapeut for å komme igang med de rette øvelsene. Uansett kommer opptreningen til å kreve tid og tålmodighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.