Gå til innhold

Vennligst ignorer innlegg skrevet av "Maiken76"


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Fint om dere avstår fra å svare på Maikens innlegg. Vi skal slette det hun har skrevet de siste timene og dere gjør jobben lettere for oss ved å ikke svare på provokasjonene hennes.

Vi beklager at enkelte av våre brukere i dag har opplevd forsøk på misbruk av deres nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ikke fordi jeg bryr meg så veldig, men når ble en av brukerne så problematisk at Webmaster Tilsyn må gå ut på banen for å skjerme for en annen bruker på denne måten?

Så vidt jeg har erfart tidligere, så har det ikke vært noe problem å stenge folk ute hvis de ikke marsjerer i takt. Er det en intern løs kanon på dekk som dere ikke rår med?

PS: Du behøver ikke svare, du kan bare ignorere meg...også.

;^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fordi jeg bryr meg så veldig, men når ble en av brukerne så problematisk at Webmaster Tilsyn må gå ut på banen for å skjerme for en annen bruker på denne måten?

Så vidt jeg har erfart tidligere, så har det ikke vært noe problem å stenge folk ute hvis de ikke marsjerer i takt. Er det en intern løs kanon på dekk som dere ikke rår med?

PS: Du behøver ikke svare, du kan bare ignorere meg...også.

;^)

Leste du alle innleggene fra "Maiken76" før de ble slettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du alle innleggene fra "Maiken76" før de ble slettet?

Nah, jeg er meget selektiv når jeg er på DOL. Klok av skade styrer jeg klar av de verste DOL-fjollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, jeg er meget selektiv når jeg er på DOL. Klok av skade styrer jeg klar av de verste DOL-fjollene.

Syns du stadig vekk svarer han største dol-fjollen som er jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, jeg er meget selektiv når jeg er på DOL. Klok av skade styrer jeg klar av de verste DOL-fjollene.

Ikke lett å finne ut om det er en Dol-fjolle en treffer på,når noen bruker flere nick i en tråd å går inn å støtter seg selv.Samtidig som man bruker andre nick igjen for å slenge dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns du stadig vekk svarer han største dol-fjollen som er jeg...

Jeg lever vel i håpet om at det finnes intelligent liv bak tastaturet der i gården også.

Forøvrig er ikke nødvendigvis betegnelsen DOL-fjolle negativt ladet, noen har jo dette som adspredelse, «hobby», eller rett og slett et sted de kan henge litt over gjerdet og sludre.

Den du tenker på er nok hinsides betegnelsen DOL-fjolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever vel i håpet om at det finnes intelligent liv bak tastaturet der i gården også.

Forøvrig er ikke nødvendigvis betegnelsen DOL-fjolle negativt ladet, noen har jo dette som adspredelse, «hobby», eller rett og slett et sted de kan henge litt over gjerdet og sludre.

Den du tenker på er nok hinsides betegnelsen DOL-fjolle.

Ja, okei, skal vel si meg enig i det.

Men så sterke ord kan vi kanskje ikke bruke her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å finne ut om det er en Dol-fjolle en treffer på,når noen bruker flere nick i en tråd å går inn å støtter seg selv.Samtidig som man bruker andre nick igjen for å slenge dritt.

...men den «debatten» har jeg lagt vekk for flere år siden. Jeg prøvde også å drive litt kampanje mot disse ad hoc-nickene en gang i fjern fortid, men webmasterne den gangen engasjerte seg ikke på samme måten som de ser ut til å gjøre nå.

I løpet av alle disse årene jeg har deltatt i debatter på Internett, enten det har vært MIFF, VGDebatt, Aftenposten eller i lokalaviser; en får træler etterhvert. Hva folk får seg til å rable ned av hets, personangrep eller annen drit bak sine multi-nick er noe jeg tar rennafart og skiter i. Når «slasken» slutter å diskutere sak, så er'n ikke lenger interessant uansett, og da går vi bare videre, ikke sant?

En skal ikke diskutere med idioter, de drar deg bare ned på sitt nivå og slår deg med sin erfaring.

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, okei, skal vel si meg enig i det.

Men så sterke ord kan vi kanskje ikke bruke her?

Nei, jeg nøyer meg med megetsigende blikk i en viss retning.

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men den «debatten» har jeg lagt vekk for flere år siden. Jeg prøvde også å drive litt kampanje mot disse ad hoc-nickene en gang i fjern fortid, men webmasterne den gangen engasjerte seg ikke på samme måten som de ser ut til å gjøre nå.

I løpet av alle disse årene jeg har deltatt i debatter på Internett, enten det har vært MIFF, VGDebatt, Aftenposten eller i lokalaviser; en får træler etterhvert. Hva folk får seg til å rable ned av hets, personangrep eller annen drit bak sine multi-nick er noe jeg tar rennafart og skiter i. Når «slasken» slutter å diskutere sak, så er'n ikke lenger interessant uansett, og da går vi bare videre, ikke sant?

En skal ikke diskutere med idioter, de drar deg bare ned på sitt nivå og slår deg med sin erfaring.

Ha en fin kveld.

Men hva gjør man når vedkommende "kopierer" nick,for så å gå inn i flere forskjellige tråder for kun å slenge dritt,og kun for å sværte en annens nick?

Da er det vel naturlig at man vil ha vedkommende stengt ute,eller...?

God kveld til deg også:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Ikke fordi jeg bryr meg så veldig, men når ble en av brukerne så problematisk at Webmaster Tilsyn må gå ut på banen for å skjerme for en annen bruker på denne måten?

Så vidt jeg har erfart tidligere, så har det ikke vært noe problem å stenge folk ute hvis de ikke marsjerer i takt. Er det en intern løs kanon på dekk som dere ikke rår med?

PS: Du behøver ikke svare, du kan bare ignorere meg...også.

;^)

Det hender at også vi har gode grunner for å velge de virkemidler vi velger, og at enkelte av våre gamle brukere ikke nødvendigvis har fått med seg de endringene som har kommet på dol de siste 4 årene.

God natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at også vi har gode grunner for å velge de virkemidler vi velger, og at enkelte av våre gamle brukere ikke nødvendigvis har fått med seg de endringene som har kommet på dol de siste 4 årene.

God natt:-)

Hva skal egentlig til for at Dere utestenger noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Hva skal egentlig til for at Dere utestenger noen?

Vi har ikke tekniske muligheter til reell utestengning av noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at også vi har gode grunner for å velge de virkemidler vi velger, og at enkelte av våre gamle brukere ikke nødvendigvis har fått med seg de endringene som har kommet på dol de siste 4 årene.

God natt:-)

Jeg har jo hatt lange opphold fra DOL, så dersom det har vært en omkalfatring, så har nok det gått meg hus forbi.

Skulle det imidlertid være takhøyden som har økt her inne, så ønsker jeg det velkommen, da jeg holder av ytringsfriheten, også i sluttede selskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke tekniske muligheter til reell utestengning av noen.

Mener du at vedkommende kan koble seg opp på en annen maskin da?

I så tilfelle så kan det jo være et forsøk verdt,det er jo ikke sikkert vedkommende har tilgang til annen maskin.

Eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo hatt lange opphold fra DOL, så dersom det har vært en omkalfatring, så har nok det gått meg hus forbi.

Skulle det imidlertid være takhøyden som har økt her inne, så ønsker jeg det velkommen, da jeg holder av ytringsfriheten, også i sluttede selskaper.

Når ytringsfriheten blir til sjikane,ønsker du dèt også velkommen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at vedkommende kan koble seg opp på en annen maskin da?

I så tilfelle så kan det jo være et forsøk verdt,det er jo ikke sikkert vedkommende har tilgang til annen maskin.

Eller...?

Brukere identifiseres vel med ip-adresser. Og jeg vet ihvertfall at hver gang jeg logger meg på så får jeg ulike ip-adresser. Da vil det vel være vanskelig å stenge meg ute? Jeg kan ikke så fryktelig mye om sånt, men tror det blir rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere identifiseres vel med ip-adresser. Og jeg vet ihvertfall at hver gang jeg logger meg på så får jeg ulike ip-adresser. Da vil det vel være vanskelig å stenge meg ute? Jeg kan ikke så fryktelig mye om sånt, men tror det blir rett...

Jeg har hørt at ip-adressen er den samme hver gang...

Nei jeg vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at ip-adressen er den samme hver gang...

Nei jeg vet ikke jeg...

Det kommer ann på hva slags nett-tjeneste du har det. Noen har fast ip adresse, andre har dynamisk som varierer hver gang de kobler seg opp. Dermed kan de sperre en ip-adresse og håpe at vedkommende har fast, men dersom vedkommende har dynamisk adresse er den reelle muligheten for å sperre for vedkommende, borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...