Gå til innhold

Vennligst ignorer innlegg skrevet av "Maiken76"


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

petter smart

Det kommer ann på hva slags nett-tjeneste du har det. Noen har fast ip adresse, andre har dynamisk som varierer hver gang de kobler seg opp. Dermed kan de sperre en ip-adresse og håpe at vedkommende har fast, men dersom vedkommende har dynamisk adresse er den reelle muligheten for å sperre for vedkommende, borte.

Mange nettsteder har gått bort fra å stenge ut ip-adresser, både fordi mange har dynamiske ip-adresser slik at dette ikke blir effektivt, men også fordi de som får utestengte ip-adresser får problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når ytringsfriheten blir til sjikane,ønsker du dèt også velkommen?

Hvordan klarte du å lese noe slikt ut av det jeg skrev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte du å lese noe slikt ut av det jeg skrev?

Nei ikke akkurat det kanskje.

Men vet du hvorfor webmaster vil at vi skal ignorere innlegg fra Maiken76?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke akkurat det kanskje.

Men vet du hvorfor webmaster vil at vi skal ignorere innlegg fra Maiken76?

Nei, fortell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke akkurat det kanskje.

Men vet du hvorfor webmaster vil at vi skal ignorere innlegg fra Maiken76?

H*n bruker flere nick under samme tråd,for å støtte seg selv + at h*n for det meste bare er ute for å provosere.

H*n "kopierte" nicket mitt og flere sitt,for så å gå inn i forskjellige tråder for å svare de andre på en særs stygg måte.

H*n gjorde dette ved å bytte ut den lille lèn i Lurveline til en stor i.Dette vises ikke i trådene,en må gå inn på de konkrete svarene for å se det.

Det ble mange som svarte mot maiken76 etter hvert så webmaster ville vi skulle slutte å svare,for da ble det enklere for dem å slette innleggene til maiken76.

You see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fortell.

H*n bruker flere nick under samme tråd,for å støtte seg selv + at h*n for det meste bare er ute for å provosere.

H*n "kopierte" nicket mitt og flere sitt,for så å gå inn i forskjellige tråder for å svare de andre på en særs stygg måte.

H*n gjorde dette ved å bytte ut den lille lèn i Lurveline til en stor i.Dette vises ikke i trådene,en må gå inn på de konkrete svarene for å se det.

Det ble mange som svarte mot maiken76 etter hvert så webmaster ville vi skulle slutte å svare,for da ble det enklere for dem å slette innleggene til maiken76.

You see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mor i juni

Er tommy's tiger samme person, eller har ikke dere muligheten til å sjekke det?

Beklager hvis jeg tar feil, men det er noe med skrivestilen her... og lusa på gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tommy's tiger samme person, eller har ikke dere muligheten til å sjekke det?

Beklager hvis jeg tar feil, men det er noe med skrivestilen her... og lusa på gangen.

Flere som mener å kjenne igjen det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H*n bruker flere nick under samme tråd,for å støtte seg selv + at h*n for det meste bare er ute for å provosere.

H*n "kopierte" nicket mitt og flere sitt,for så å gå inn i forskjellige tråder for å svare de andre på en særs stygg måte.

H*n gjorde dette ved å bytte ut den lille lèn i Lurveline til en stor i.Dette vises ikke i trådene,en må gå inn på de konkrete svarene for å se det.

Det ble mange som svarte mot maiken76 etter hvert så webmaster ville vi skulle slutte å svare,for da ble det enklere for dem å slette innleggene til maiken76.

You see?

Er dette fortsatt mulig å gjøre? Jeg ler meg rutete. Det gkk nemlig an for ørten år siden også. Kult at ting ikke blir rettet opp i. :grubler på hvem jeg skal misbruke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...