Gå til innhold

Sannsynlig at jeg kommer inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står som nr 1 på ventelisten for å komme inn på et studium jeg har veldig lyst til. Er det vanlig at ingen frå ventelisten kommer inn? Studiumet er allmennlærer med musikk i Bergen, hva mener dere?¨¨kos

Gjest bebba
Skrevet

Du har veldig gode muligheter hvis du er nr. 1. Helt sikker blir du ikke før du står med brevet i hånda, men..........jeg ville satset på det.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg ville ringt skolen og spurt om tidligere erfaringer.

Men det er veldig sannsynlig at i hvert fall en trekker seg.

Skrevet

Ikke for å være vemmelig her altså, men ofte så tas det inn flere på 1.opptak enn det egentlig er plass til. Og da blir det ofte dessverre slik at få eller ingen på ventelisten kommer inn. Det kalkuleres med at en viss prosent trekker seg, omtrent det samme som overbooking på fly.

Men, alt håp er ikke ute, du er tross alt først på listen.

Lykke til!

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ikke for å være vemmelig her altså, men ofte så tas det inn flere på 1.opptak enn det egentlig er plass til. Og da blir det ofte dessverre slik at få eller ingen på ventelisten kommer inn. Det kalkuleres med at en viss prosent trekker seg, omtrent det samme som overbooking på fly.

Men, alt håp er ikke ute, du er tross alt først på listen.

Lykke til!

Stemmer at de "overbooker" ja, så vemmelig er du ikke:)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ring til skolen og hør om det er vanlig praksis å "overbooke" studiet, det vil kunne gi deg en pekepinn:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...