finesse Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Jeg står som nr 1 på ventelisten for å komme inn på et studium jeg har veldig lyst til. Er det vanlig at ingen frå ventelisten kommer inn? Studiumet er allmennlærer med musikk i Bergen, hva mener dere?¨¨kos 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Du har veldig gode muligheter hvis du er nr. 1. Helt sikker blir du ikke før du står med brevet i hånda, men..........jeg ville satset på det. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Jeg ville ringt skolen og spurt om tidligere erfaringer. Men det er veldig sannsynlig at i hvert fall en trekker seg. 0 Siter
cecily Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Ikke for å være vemmelig her altså, men ofte så tas det inn flere på 1.opptak enn det egentlig er plass til. Og da blir det ofte dessverre slik at få eller ingen på ventelisten kommer inn. Det kalkuleres med at en viss prosent trekker seg, omtrent det samme som overbooking på fly. Men, alt håp er ikke ute, du er tross alt først på listen. Lykke til! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Ikke for å være vemmelig her altså, men ofte så tas det inn flere på 1.opptak enn det egentlig er plass til. Og da blir det ofte dessverre slik at få eller ingen på ventelisten kommer inn. Det kalkuleres med at en viss prosent trekker seg, omtrent det samme som overbooking på fly. Men, alt håp er ikke ute, du er tross alt først på listen. Lykke til! Stemmer at de "overbooker" ja, så vemmelig er du ikke:) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Ring til skolen og hør om det er vanlig praksis å "overbooke" studiet, det vil kunne gi deg en pekepinn:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.