Gå til innhold

Levende Ord

Anbefalte innlegg

Gjest skummelt eller
Skrevet

Kan noen komme med noe positivt om denne skolen eller er det skumle greier dette her?

Har hørt at det er en okkult sekt...

Stemmer det?

Er redd jeg holder på å miste familiemedlemmer til Levende Ord...

Gjest ikke sektmedlem...
Skrevet

Jo, det er en sekt..

Skrevet

De er stein gærne. De forfekter et moralsk syn (inkl. kvinne- og kjønnssyn) som hører hjemme på 1500-tallet. Jeg har hørt noen opptak av denne pastor-gærningen som leder sekten, og han er ikke bare gal, men han fremstår som en dønn usympatisk og til tider uekte person. Jeg ville gjort mye for å holde familiemedlemmer vekk fra denne sekten. Hvis man synes vitnene og pinsevennene er ille, så er de som engler å regne i forhold.

"..........................."

mariaflyfly
Skrevet

I mine øyne er alle fanatikere gærninger. Mulig jeg er en smule fordomsfull, men dersom han derre pastor-fyren jeg så på TV her om dagen tilhører Levende Ord, ville jeg vært meget bekymra for dette familiemedlemmet...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fullstendig rabiate mennesker.

Så du ikke innslaget på tv2 (eller var det nrk?) her om dagen? Hvor gærningen sto på en scene og skulle dele ut noen opptak av seg selv, og 3 voksne menn løp opp på scenen og sloss om galskapen med en intensitet som negre i Afrika i en lokal matslossingskonkurranse ville misunt dem.

Disse menneskene var spik, spenna gærne.

Skrevet

I mine øyne er alle fanatikere gærninger. Mulig jeg er en smule fordomsfull, men dersom han derre pastor-fyren jeg så på TV her om dagen tilhører Levende Ord, ville jeg vært meget bekymra for dette familiemedlemmet...

Alle fanatikere er gærninger, ja. Men heldigvis er ikke alle like farlige :-)

"............................"

Gjest hyasint
Skrevet

Kan ikke komme med noe positivt,dessverre.Alt jeg har hørt som har kommet fra den kanten har vært fullstendig uspiselig.

Kvinnesyn feks,er også Enevald Flåten som lystig predikerer om at det er en god grunn til at småbarn fødes med ulike fysiske begrensniger:de skal på denne måten betale for synder de har utført i tidligere liv.

Drar også sammenligninger mellom homofile og griser.I motsetning til vanlige homofober som kaller homser for griser så mener Flåten at grisene står langt over de homofile,bevis for dette har han oppgitt å være at han aldri har observert homofil oppførsel fra griser ,ergo skjønner de mer enn homser osv.

Som du skjønner,ingen ønskesituasjon å ha særlig kontakt med denne gjengen.

Skrevet

Levende ord er en sekt som en nok gjør lurt i ikke å ha for mye kontakt med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...