Dillbert Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Hei! Jeg er en 20 år gammel gutt, som trenger hjelp til å komme ned i vekt og begynne å trene. Hvor skal jeg henvende meg først for å få hjelp?? Fastlegen min? (for å snakke om det e.v.t ta noen prøver o.l da jeg har lav forbrenning) Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg skal starte! 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Hvis det er så alvolrlig at du ikke kan starte selv, så er jo legen din et sted å gå. Du kan få tatt prøver for å sjekke stoffskiftet, hormonnivå o.l. Ellers er det jo bare å begynne å trene og legge om kostholdet. Mye kardio, og gjerne en del styrketrening. Sundt kosthold med lite raske karbohydrater, mye proteiner og riktig fett. Spis ofte, minst 4 - gjerne 6 ganger om dagen, og ikke spis deg stappmett. Frukt og grønt som småmåltider. Spis alltid frokost. Gå gjerne en tur på 30-90 minutter før frokost, evt. etter en kopp kaffe eller to. Her finner du mye nyttig ingformasjon om kosthold, trening etc.: http://www.iform.no ".........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.