Gå til innhold

Hva engasjerer deg mest?

Anbefalte innlegg

Gjest alive&kicking
Skrevet

Det er jo debatter om alt her inne.

Hva blir du mest irritert over at folk ikke er enige med deg i?

Barneoppdragelse

At homofile ikke/skal bli adoptivforeldre

Røykeloven

Innvandrerlovene

Abort

Dødstraff

Alkoholloven

m.v.

Gjest Sniff
Skrevet

Rettskriving!

Tjihi,- jeg må vel skrive under på det, sånt pirkeinnlegg jeg la inn nå,- men det var ang uttale, da.

Gjest javeldå
Skrevet

Folk som deler sammensatte ord.

Arrrgghh :P

Gjest Pricilla
Skrevet

Irriterer meg over fordomsfulle folk... Røyking, eller folk som tror at ALLE på hele jorda som røyker er like og at alle er egoistiske og blåser røyk på ikke-røykere med vilje.. Og så irrterer jeg meg over folk som skal diskutere abort (motstandere) når de aldri har vært i en vanskelig situasjon og vært gravide..

Så er kverrulanter som ikke fatter hva poeneget er og gnåler videre om noe helt utenfor tema..

Gjest alive&kicking
Skrevet

Irriterer meg over fordomsfulle folk... Røyking, eller folk som tror at ALLE på hele jorda som røyker er like og at alle er egoistiske og blåser røyk på ikke-røykere med vilje.. Og så irrterer jeg meg over folk som skal diskutere abort (motstandere) når de aldri har vært i en vanskelig situasjon og vært gravide..

Så er kverrulanter som ikke fatter hva poeneget er og gnåler videre om noe helt utenfor tema..

kjempebra innlegg. Akkurat en slik reaksjon jeg var ute etter.

Gjest Sniff
Skrevet

Så hvis man ikke har vært gravid og i en vanskelig situasjon, så bør man ikke mene noe om abort? Og det spiller ikke så stor rolle om røykerne _mener_ det når de puster røyk på meg,- like kvalm blir jeg...

Og nå kverulerer jeg om noe som ikke tråden skulle handle om også ;-) Fy meg...

Gjest alive&kicking
Skrevet

Så hvis man ikke har vært gravid og i en vanskelig situasjon, så bør man ikke mene noe om abort? Og det spiller ikke så stor rolle om røykerne _mener_ det når de puster røyk på meg,- like kvalm blir jeg...

Det kan være mange grunner til at man velger å ta abort. Jeg personlig er imot abort, men respekterer at andre tar abort, så lenge det ikke er av uansvarlige grunner. Jeg har en venninne som har tatt abort 3 ganger fordi hun ikke gadd bruke prevensjon. DET gjør meg forbanna.

Gjest Sniff
Skrevet

Det kan være mange grunner til at man velger å ta abort. Jeg personlig er imot abort, men respekterer at andre tar abort, så lenge det ikke er av uansvarlige grunner. Jeg har en venninne som har tatt abort 3 ganger fordi hun ikke gadd bruke prevensjon. DET gjør meg forbanna.

Selvsagt kan det være mange grunner til å ta abort,- og jeg er heller ikke motstander sånn generelt,- men man må jo få lov å mene noe, uten å ha vært i situasjonen selv?

Gjest Pricilla
Skrevet

SElvfølgelig kan man mene hva man vil! Så lenge man mener det samme som meg! ; ) Hehe.. neida. Synes bare det er så utrolig dumt og stygt gjort å slenge dritt til kvinner som har tatt abort, fordi de selv er i mot det.

Og det med røyken er jeg ferdig med for i dag... : ) Der blir vi bare ikke enige ser det ut til! Og en som røyker er ikke lik alle andre i verden som røyker. De som røyker er individer.

God middag! ; )

Gjest Pricilla
Skrevet

DER er vi enige! ; ) Er forskjell på å "havne i uløkka" og å bruke abort som prevensjon...

Som f.eks. i min situasjon.. Nettopp flyttet med min første samboer (har han ennå da), 18 år, nettopp begynt som lærling, blakk som f... Og litt redd for å stå på egne ben, sprekt kondom og gravid. men jeg innrømmer at det er det verste jeg har gjort og ønsker ingen på den slakterbenken...

Gjest Sniff
Skrevet

SElvfølgelig kan man mene hva man vil! Så lenge man mener det samme som meg! ; ) Hehe.. neida. Synes bare det er så utrolig dumt og stygt gjort å slenge dritt til kvinner som har tatt abort, fordi de selv er i mot det.

Og det med røyken er jeg ferdig med for i dag... : ) Der blir vi bare ikke enige ser det ut til! Og en som røyker er ikke lik alle andre i verden som røyker. De som røyker er individer.

God middag! ; )

Ja, god middag til deg også :-)

Gjest alive&kicking
Skrevet

Selvsagt kan det være mange grunner til å ta abort,- og jeg er heller ikke motstander sånn generelt,- men man må jo få lov å mene noe, uten å ha vært i situasjonen selv?

Ja. Det er jo ingen som kan ta fra deg meningene dine da.

Gjest Bloppa
Skrevet

Rettskriving!

Helt enig! Det er viktig med rett skriving! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oralsexdiskusjoner er alltid veldig engasjerende.

Gjest Pricilla
Skrevet

Joda joda.. men i vei du! : )

Skrevet

Helt enig! Det er viktig med rett skriving! ;)

..og rettskriving, for den del, hehe ;)

Skrevet

Fyrstikkarbeidernes kamp mot engangslighteren. Og selgfølgelig homofile presters rett til å være prester for en religion som fordømmer dem.

"............................"

Skrevet

Rettskriving!

Du skrev så bra, skrev mer!

Skrevet

Fyrstikkarbeidernes kamp mot engangslighteren. Og selgfølgelig homofile presters rett til å være prester for en religion som fordømmer dem.

"............................"

Er det noen religioner som ikke fordømmer dem da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...