Gå til innhold

hjelp med hjemmesiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

plutselig har den vanlige hjemmesiden min forsvunnet,istedet få jeg opp en amerikansk en (homepage.com).Gjennom verktøy får jeg tilbake den opprinnelige,men den andre kommer stadig igjen.Noen som vet hvordan jeg blir kvitt den for godt?

Skrevet

Slett "Midlertidige filer for internett", og kjør Ad-Aware på maskinen. Kan lastes ned fra http://www.download.com/ . Slett det den finner.

Har slettet filene,og ad-aware har jeg.. :-)

Takk likevel

Gjest Kengun
Skrevet

Har slettet filene,og ad-aware har jeg.. :-)

Takk likevel

....men du må også oppdatere og kjøre Ad-Aware en gang i mellom ;-) Så holder du slike "uhumskheter" borte fra PC'en din :-)

Skrevet

....men du må også oppdatere og kjøre Ad-Aware en gang i mellom ;-) Så holder du slike "uhumskheter" borte fra PC'en din :-)

jeg gjør det,tenk... ;-)

Gjest Kengun
Skrevet

jeg gjør det,tenk... ;-)

men da fikset vel Ad-Aware problemet ditt?

Skrevet

men da fikset vel Ad-Aware problemet ditt?

nei!det er det jeg ikke fatter!

Skrevet

Jeg fikk et lignende problem for lenge siden, men en annen hjemmeside. Adaware klarte heller ikke å løse det problemet.

Det viste seg da at det var en henvisning til en fil i registry fila som overskrev lenker til denne hjemmesiden i registry ved hver oppstart. Da jeg slettet denne fila, samt lenkene til denne ble alt bra. Jeg er bare normalt datakyndig, så jeg vil nødig råde deg til å tukle med registry fila, men du kan jo starte med å gå inn på grupper i google, og deretter forsøke å gjøre et søk for å se om det er noen andre som har hatt et lignende problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...