rottemamma Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 plutselig har den vanlige hjemmesiden min forsvunnet,istedet få jeg opp en amerikansk en (homepage.com).Gjennom verktøy får jeg tilbake den opprinnelige,men den andre kommer stadig igjen.Noen som vet hvordan jeg blir kvitt den for godt? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Slett "Midlertidige filer for internett", og kjør Ad-Aware på maskinen. Kan lastes ned fra http://www.download.com/ . Slett det den finner. 0 Siter
rottemamma Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Skrevet 22. juli 2004 Slett "Midlertidige filer for internett", og kjør Ad-Aware på maskinen. Kan lastes ned fra http://www.download.com/ . Slett det den finner. Har slettet filene,og ad-aware har jeg.. :-) Takk likevel 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Har slettet filene,og ad-aware har jeg.. :-) Takk likevel ....men du må også oppdatere og kjøre Ad-Aware en gang i mellom ;-) Så holder du slike "uhumskheter" borte fra PC'en din :-) 0 Siter
rottemamma Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Skrevet 23. juli 2004 ....men du må også oppdatere og kjøre Ad-Aware en gang i mellom ;-) Så holder du slike "uhumskheter" borte fra PC'en din :-) jeg gjør det,tenk... ;-) 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 jeg gjør det,tenk... ;-) men da fikset vel Ad-Aware problemet ditt? 0 Siter
rottemamma Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Skrevet 23. juli 2004 men da fikset vel Ad-Aware problemet ditt? nei!det er det jeg ikke fatter! 0 Siter
Rabbagast Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Jeg fikk et lignende problem for lenge siden, men en annen hjemmeside. Adaware klarte heller ikke å løse det problemet. Det viste seg da at det var en henvisning til en fil i registry fila som overskrev lenker til denne hjemmesiden i registry ved hver oppstart. Da jeg slettet denne fila, samt lenkene til denne ble alt bra. Jeg er bare normalt datakyndig, så jeg vil nødig råde deg til å tukle med registry fila, men du kan jo starte med å gå inn på grupper i google, og deretter forsøke å gjøre et søk for å se om det er noen andre som har hatt et lignende problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.