Gå til innhold

Lillehammer

Anbefalte innlegg

Gjest JMR1980
Skrevet

Jeg lurer litt om denne byen siden jeg snart skal dit for å studere. Er det noen som er fra stedet eller som vet noe om det så skriv inn på denne tråden. Jeg er selv fra Oslo men vet lite om andre steder.

Jeg vet at Lillehammer hadde Ol for noen år tilbake og at innbyggertallet er ca. 25 000.

* Er det mange butikker de`r?

* Finnes det SATS eller treningssentre der?

* Hva med idrett, er det noen løpebaner og idrettslag her?

Bare hiv på alt dere kan om stedet!

Takk

Gjest en8908
Skrevet

Høgskolesenteret på Lillehammer er nytt og fint, om det er der du skal gå. Byen er veldig urban, med trendy ungdom. Det er noen kule kafeer og puber. Det er shoppingmuligheter, butikker i gater og senter. Det er også gode treningsmuligheter. Et fint sted å studere, ville jeg tro!

Gjest anonym nu
Skrevet

De har ikke Sats, men Elixia og Avancia. Det er bra idrettsannlegg hvor du kan trene. Håkons og Kristins hall.

Mange friluftsmulighter.

Passe stort kjøpesenter (Strandtorget) og koselig gågate.

Greit uteliv, bra skole!

Gjest mor i juni
Skrevet

Nettopp pga OL finnes det mange idrettsmuligheter. :-) Flere haller og idrettslag.

Ca 8 km utenfor, på Jørstadmoen, finnes også idrettshall +svømmehall/badeland. Hvis du skal bo ved HiL så er det gangavstand dit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...