Gjest feit og stygg Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 stadig mer :-( Etter at jeg begynte på tolvon har jeg gått opp 12 kg. Nå har jeg sluttet med tolvon, men bare fortstter å spise. Og nå veier jeg 82 kg og er 174 høy. Noen tips? Ikke noe sånn selvdisiplin, for det har jeg ikke, spiser fordi jeg er ulykkelig :-( og hater meg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke tung nå Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg vet ikke hva du kan gjøre, vil bare si at da jeg (for mange år siden) gikk på Tolvon, fikk jeg en helt vanvittig matlyst og lå på meg mange kilo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zuuul Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg vet hvordan det er. Jeg la på meg omlag 20 kg da jeg brutke anti psykotika,pluss at jeg var deprimert og psykotisk og ikke i stand til å gjøre stort annet enn å ete og se på tv! (og grine og hyle) Men jeg er på vei ned nå! Har medlemskort på et treningssenter og der er jeg stort sett hver dag med spinning og step. Itillegg har jeg stooore problemer med å spise masse. Har alltid gjort det! Det var bare det at før tålte jeg det, uten å legge på meg-det gjør jeg ikke nå mer. Så det vet jeg ikke er lett å snu! Men det går når motivasjonen er der. Jeg har ikke helt kuttet ut ting jeg liker. Men før kjøpte jeg f.eks to pizza slize og seks boller OG sjokolade OG brus. Nå kjøper jeg oftere light brus eller vann. Det hender jeg kjøper cola ja, men da kjøper jeg itillegg en stor flaske pepsi max og vann, så får jeg i meg det også! Og nå dropper jeg pizzaen, kjøper istedet to fruktfat og EN bolle og så stikker jeg på trening! Det funker:) Jeg har greid å gå ned et par kg selv om jeg "sprakk" i helga og spiste en loff. Takket være treninga! Jeg har en lang vei å gå, men regner med at jeg kanskje har blitt slank innen et halvt år? Hvis ikke tar jeg å fettsuger magen min:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petrinem Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvis du ikke skal fortsette å øke i vekt, så er det dessverre bare selvdisiplin som funker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpisFruktogGrønnsaker! Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hei Feit og IKKE stygg! Zuul har allerede gitt deg kjempefint svar, men jeg legger bare litt mere til her. For det første. Jeg føler med deg, det er ikke noe gøy å legge på seg. Men se på dette som en fase i livet som skal gå fort forbi. Se fremover, og ikke tenk på deg selv som stygg. Vi har alle vår sjarm (som jeg prøver å si til meg selv), selv om vi ofte føler oss forferdelig stygge. Men tenk på sjarmen din, smilet ditt, vennlighet osv. Og over til neste: Gå til legen din, fortell han om sideeffektene, og be han også henvende deg til ernæringsfysiologen! Ernæringsfysiologen kan hjelpe deg masse. I mellom-tiden: Gjør som Zuuul. Gå til et treningssenter, la dem sette opp et treningsprogram for deg. Drikk masse vann. Spis masse frukt og grønnsaker, minst 5 om dagen. Spis mindre av mettet fett, erstatte med enummettet fett. Spis mere grovt korn, komplekse karbohydrater! Det vil gjøre deg fortere mett, og du vil ikke få så fort sulthetsfølelse. Spis en god fiberrik frokost! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.