Gå til innhold

Respekt...

Anbefalte innlegg

Gjest Grumpy
Skrevet

Det er skjelden jeg tar meg selv i å beundre folk det være seg idrettsfolk, artister el.l. Men ingen regel uten unntak; Lance Armstrong! Herregud. Ikke er jeg homse heller :) Han har tatt en av drømmedamene mine også forresten hehe.

Og hvis noen kommer trekkende med EPO og doping nå kommer jeg til å oppsøke vedkommende og slå. Hardt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor skal du slå hardt om noen kommer trekkende med det?

Det er jo så vanlig å dope seg i sykling at det knapt blir oppslag når noen av rytterne blir tatt.

En fantastisk idrettsmann uansett.

Gjest Grumpy
Skrevet

Hvorfor skal du slå hardt om noen kommer trekkende med det?

Det er jo så vanlig å dope seg i sykling at det knapt blir oppslag når noen av rytterne blir tatt.

En fantastisk idrettsmann uansett.

Hehe mente det vel ikke helt bokstavelig da. Men det er jo alltid noen som skriker opp om doping når noen viser seg overlegen og vinner noe. Spesielt så suverent som Armstrong gjør.

Og jeg finner ingen logikk i at en mann som er kurert for kreft skulle pumpe kroppen full av dopingstoffer for å vinne sykkelritt.

Skrevet

Hehe mente det vel ikke helt bokstavelig da. Men det er jo alltid noen som skriker opp om doping når noen viser seg overlegen og vinner noe. Spesielt så suverent som Armstrong gjør.

Og jeg finner ingen logikk i at en mann som er kurert for kreft skulle pumpe kroppen full av dopingstoffer for å vinne sykkelritt.

"Og jeg finner ingen logikk i at en mann som er kurert for kreft skulle pumpe kroppen full av dopingstoffer for å vinne sykkelritt."

Meget mulig. Men det er utrolig hvor mange som faller for den fristelsen, uansett hvor lite troende til det de virker.

"..........................."

Gjest Mr Papp
Skrevet

En skremmende høy andel (tror det var litt under halvparten) av de spurte amerikanske toppidrettsutøverne svarte for få år siden ja på følgende spørsmål: "Hvis det fantes et preparat som var garantert å ikke bli oppdaget i kontroll, og som ville hjelpe deg til OL-gull, men du ville dø av bivirkningene fem år senere, ville du da brukt det?"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, nei. Det er garantert ingen som vil bli steinrike når de har hatt kreft.

Gjest Curla
Skrevet

Kvinner oppnår gjerne bedre resultater etter en fødsel. Kan det være "bivirkninger" av kreftmedisiner som hjelper Armstrong også?

Gjest Grumpy
Skrevet

Kvinner oppnår gjerne bedre resultater etter en fødsel. Kan det være "bivirkninger" av kreftmedisiner som hjelper Armstrong også?

Hmmm vanskelig å sammenligne kreft og barnefødsel da egentlig :) Men han har vel fått testet ut hvor mye kroppen hans tåler og er i stand til på en tøffere måte enn de fleste. Sikkert ikke dumt i en så tøff idrett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...