Majata Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Jeg har laget en meny ved hjelp av Visual QuickMeny Pro. Jeg følger instruksjonene, setter de inn i rammen der jeg vil ha den. (Frontpage) I forhåndsvisning er alt som det skal, i HTMLvisning er alt som det skal, men....i normalvisning og når sidene er lastet opp....så er rammen tom....ingen meny i det hele tatt...noen som har et forslag til hva jeg gjør galt her....? XP...om det har noe å si 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Rammene blir vel lagret som egne filer, så du må huske på å laste opp alle filene, ikke bare indexen. 0 Siter
Majata Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 Rammene blir vel lagret som egne filer, så du må huske på å laste opp alle filene, ikke bare indexen. Takk for at du tar deg tid til å svare....jeg har publisert via publiseringsknappen og da overføres jo alt nytt....bare ikke denne....skjønner ikke hva som skjer..alt er helt som det skal i forhåndsvisning....og bare der....hmmm 0 Siter
Gjest Kengun.com Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Takk for at du tar deg tid til å svare....jeg har publisert via publiseringsknappen og da overføres jo alt nytt....bare ikke denne....skjønner ikke hva som skjer..alt er helt som det skal i forhåndsvisning....og bare der....hmmm hmm, kan det være en javafil (.js) elller noe annet som av en eller annen grunn ikke blir publisert? 0 Siter
citoyen Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 hmm, kan det være en javafil (.js) elller noe annet som av en eller annen grunn ikke blir publisert? .js er ikke java, men javascript (to veldig forskjellige ting med altfor like navn) 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 .js er ikke java, men javascript (to veldig forskjellige ting med altfor like navn) ja, men begge to fungere like dårlig hvis noe mangler! 0 Siter
citoyen Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 ja, men begge to fungere like dårlig hvis noe mangler! Forsåvidt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.