Gå til innhold

Skjønner ikke hva jeg gjør feil, hjemmesider.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget en meny ved hjelp av Visual QuickMeny Pro. Jeg følger instruksjonene, setter de inn i rammen der jeg vil ha den. (Frontpage)

I forhåndsvisning er alt som det skal, i HTMLvisning er alt som det skal, men....i normalvisning og når sidene er lastet opp....så er rammen tom....ingen meny i det hele tatt...noen som har et forslag til hva jeg gjør galt her....? XP...om det har noe å si

Skrevet

Rammene blir vel lagret som egne filer, så du må huske på å laste opp alle filene, ikke bare indexen.

Skrevet

Rammene blir vel lagret som egne filer, så du må huske på å laste opp alle filene, ikke bare indexen.

Takk for at du tar deg tid til å svare....jeg har publisert via publiseringsknappen og da overføres jo alt nytt....bare ikke denne....skjønner ikke hva som skjer..alt er helt som det skal i forhåndsvisning....og bare der....hmmm

Gjest Kengun.com
Skrevet

Takk for at du tar deg tid til å svare....jeg har publisert via publiseringsknappen og da overføres jo alt nytt....bare ikke denne....skjønner ikke hva som skjer..alt er helt som det skal i forhåndsvisning....og bare der....hmmm

hmm, kan det være en javafil (.js) elller noe annet som av en eller annen grunn ikke blir publisert?

Skrevet

hmm, kan det være en javafil (.js) elller noe annet som av en eller annen grunn ikke blir publisert?

.js er ikke java, men javascript :) (to veldig forskjellige ting med altfor like navn)

Gjest Kengun
Skrevet

.js er ikke java, men javascript :) (to veldig forskjellige ting med altfor like navn)

ja, men begge to fungere like dårlig hvis noe mangler!

Skrevet

ja, men begge to fungere like dårlig hvis noe mangler!

Forsåvidt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...