Gå til innhold

Ekser?

Anbefalte innlegg

Gjest lurt eller?
Skrevet

Kjæresten min de siste 10 åra hadde et forhold til en kollega før vi ble sammen. Da hun sluttet i jobben, fikk han et kort og et dikt (kjærlighetsdikt) fra henne. Dette har hengt på veggen hans på kontoret siden hun sluttet. Ikke noe av det jeg har gitt han har fått den æren.

Hva er dette?

Skrevet

Det er sikkert noe han absolutt ikke har tenkt på i det hele tatt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åsemor har sannsynligvis helt rett.

Jeg fikk en liten viskelærbanan i "gave" av en jente jeg var forelsket i for ca. 10 år siden.

Jeg har viskelæret enda. Det har ingen dypere mening for meg, selv om jeg aldri brukte "gaven" til å viske bort blyantstreker.

Eller jo. Når jeg tenker etter så har akkurat denne gaven en dypere mening. Siden jeg aldri sa til henne at jeg var forelsket i henne, og siden hun var den første jeg var forelsket i, samt at jeg på den tiden spiste ekstreme mengder bananer (noe som var grunnen til gaven), så betyr det noe for meg.

En fin ting å ha.

Svaret mitt hjalp deg sannsynligvis ikke i det hele tatt.

Gjest trur jeg ikke på
Skrevet

Det er sikkert noe han absolutt ikke har tenkt på i det hele tatt.

Ikke tenkt over?

He-he, tror du han er bevisstløs, eller?

Skrevet

Lag et helvete med han om dette. Det er bare 10 år siden, så smi mens liket er varmt. Det ville være fryktelig om han ikke tenkte på dette lenger. Han har sikkert noen bilder fra kjærester før denne eksen også. Det er bare å grave, så finner du de sikkert. Da kan du ha fotobål, det er en sikker vinner.

Lykke til!

Gjest javeldå
Skrevet

Ikke tenkt over?

Jeg har en koselig lapp med et hjerte på som jeg fikk av en forelskelse her på jobb for 8 år siden (har skrevet dato på den). Den er et koselig og kjært minne, men har absolutt ingenting med følelsene til min nåværende å gjøre.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Nei. La han nå bare ha det vel. Typen min har jo gensere som eksen har strikket enda. Jeg går faktisk med den selv av og til. Han har smykker han har fått fra tidligere kjærester, og andre ting. Kunne aldri falle meg inn å ta fra ham disse tingene. Jeg har jo selv liggende enkelte ting fra tidligere. Kjekt å mimre om svunnen tid. Ikke noe annet.

Gjest Pricilla
Skrevet

Det er nok ikke noe å henge seg opp i.. Han har det vel der som et minne. Kanskje ting du gir han ikke kommer på veggen før det er slutt? ; ) neida... Tror ikke gutter/menn tenker over sånne ting som vi jentene gjør.. Det betyr liksom så mer for oss enn dem er mitt inntrykk.

Samboern min bruker et håndkle (er så godt og mykt) som det står "Kjære NN, Glad i deg, din XX" på fra en eks. Jeg ville ikke kaste det oghadde det nesderst i haugen, men han vil bruke det for det er faktisk det beste håndkle vi har. Det betyr ikke noe mer enn et minne for meg, og en god tørk! ; )

Gjest lurt eller?
Skrevet

Nei. La han nå bare ha det vel. Typen min har jo gensere som eksen har strikket enda. Jeg går faktisk med den selv av og til. Han har smykker han har fått fra tidligere kjærester, og andre ting. Kunne aldri falle meg inn å ta fra ham disse tingene. Jeg har jo selv liggende enkelte ting fra tidligere. Kjekt å mimre om svunnen tid. Ikke noe annet.

Det er bare det at dette ikke er fra tidligere, det er fra nå.

Selv dumme meg skjønner at kjærester gir hverandre ting mens de er i forholdet. Men jeg skjønner ikke kjærlighetsdikt år etter det angiveligvis var slutt.

Gjest lurt eller?
Skrevet

Det er nok ikke noe å henge seg opp i.. Han har det vel der som et minne. Kanskje ting du gir han ikke kommer på veggen før det er slutt? ; ) neida... Tror ikke gutter/menn tenker over sånne ting som vi jentene gjør.. Det betyr liksom så mer for oss enn dem er mitt inntrykk.

Samboern min bruker et håndkle (er så godt og mykt) som det står "Kjære NN, Glad i deg, din XX" på fra en eks. Jeg ville ikke kaste det oghadde det nesderst i haugen, men han vil bruke det for det er faktisk det beste håndkle vi har. Det betyr ikke noe mer enn et minne for meg, og en god tørk! ; )

Det kom ikke klart fram av innlegget mitt at kjærlighetsdiktet er fra nå, ikke mange år siden. Blir svaret ditt det samme da og?

Skrevet

Ikke tenkt over?

Ja, som alle menn når det gjelder små gaver de får fra damene i sitt liv.

Gjest lurt eller?
Skrevet

Ja, som alle menn når det gjelder små gaver de får fra damene i sitt liv.

Da er du mer tolerant enn meg. Jeg synes ikke det er greit at min kjære får kjærlighetsdikt fra eksen mange år etter at ble slutt.Hva hun ga han mens de var kjærester, er noe helt annet i mitt hode.

Ja, jeg er en egoist. Jeg ønsker å være den eneste dama hans nå.

Skrevet

Da er du mer tolerant enn meg. Jeg synes ikke det er greit at min kjære får kjærlighetsdikt fra eksen mange år etter at ble slutt.Hva hun ga han mens de var kjærester, er noe helt annet i mitt hode.

Ja, jeg er en egoist. Jeg ønsker å være den eneste dama hans nå.

Da bør du fortelle han det på en rolig og avbalansert måte.

Gjest uten signatur
Skrevet

Det er bare det at dette ikke er fra tidligere, det er fra nå.

Selv dumme meg skjønner at kjærester gir hverandre ting mens de er i forholdet. Men jeg skjønner ikke kjærlighetsdikt år etter det angiveligvis var slutt.

Jeg ville oppfattet det som om denne ekskjæresten, ved å sende kjærlighetsdikt så mange år etter at det ble slutt, på en måte tester om han er interessert i å oppta forholdet.

Og da ville jeg jo ikke akkurat likt at han hang det opp på veggen! Det blir jo som å si ja til forespørselen.

Jeg ville tatt hensyn til en ny kjæreste, ved ikke å vifte med slike ting foran øynene til vedkommende.

Når det er snakk om ting etter gamle kjærester forresten; Hvordan VET dere hva kjæresten har fått av slike da? Hvis det er en genser eller et viskelær eller hva det nå er, så er det vel bare å la være å fortelle det. Genseren kan du jo ha kjøpt selv eller å ha fått av mora eller broren. Ogtil dere som ikke liker slikt, la være å grave å spørre om hvem kjæresten har fått det og det fra. Det er jo bare å lage tull å snakke så mye om slikt. Det en ikke vet har en ikke vondt av. Og alle kjærester en får etter fyllte 20 har gamle minner. Slik er det bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...