Gjest JMR1980 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg skal flytte til en annen del av landet og har der har de kun disse to helsestudioene. Jeg har fra før vært medlem av S.A.T.S i mange år. Hvilken av disse ligner S.A.T.S mest med tanke på maskiner og manualer. Det er jo technogym som er S.A.T.S sin leverandør. Noen som går på disse og kan dere anbefale noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nu Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 På Lillehammer er Elixia MEGET bra. Det var et Sats gym til Elixia tok over... Avancia er billigere.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 På Lillehammer er Elixia MEGET bra. Det var et Sats gym til Elixia tok over... Avancia er billigere.. Javel. Så der har stepmaskiner, tredemølle, sykler og alt det der? Hvem er leverandøren av manualer og slikt der? SATS har jo Technogym fra Italia som sin leverandør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nu Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Javel. Så der har stepmaskiner, tredemølle, sykler og alt det der? Hvem er leverandøren av manualer og slikt der? SATS har jo Technogym fra Italia som sin leverandør. Foreslår at du ringer eller skriver en mail for å få mer info om senteret. Avancia har jeg inntrykk av at er mer for "bolere", mer enkle apparater og vekter tror jeg. Elixia er stort, stilig, flest kvinner som medlemmer. Tror de har et bedre treningstilbud når det gjelder timer. http://www.elixia.no/club_001our_club.php?page=143627&v=1 ELIXIA Lillehammer Sliperiveien 2 2609 Lillehammer Tlf. 61 27 97 70 Faks: 61 27 97 71 Kontaktskjema: http://www.elixia.no/all_000frameset.php?page=143720&v=1&cpage=143627 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest om avancia Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Javel. Så der har stepmaskiner, tredemølle, sykler og alt det der? Hvem er leverandøren av manualer og slikt der? SATS har jo Technogym fra Italia som sin leverandør. Om du vil vurdere Avancia: Avancia Treningssenter, Lillehammer Bryggerigt. 68 2609 Lillehammer Oppland Telefon: 61 22 39 39 Telefaks: 61 22 39 55 Mobil: E-post: [email protected] Kan hende det er studierabatt o.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg ville spurt om jeg kunne få prøvetimer hos begge to. Personlig synes jeg alle treningssentre er veldig like, men det finnes kanskje små forskjeller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.