Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bør jeg gå for å finne den "perfekte" jeans?

Lille, stutte meg - ca 30 tommer i beina og hmm.. sånn 32-36ish i livet...(32 med perfekt passform, men det finner man jo aldri...og så trenger jeg plass til hoftene m/ polstring også)

:o)

Hvor finner jeg jeans som passer for meg tro?

Skrevet

bik bok, killah babe

Bik Bok har elendig passform til kropper som min....

Killa babeh? Hmm... aldri hørt om. er det merket eller butiken?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Bik Bok har elendig passform til kropper som min....

Killa babeh? Hmm... aldri hørt om. er det merket eller butiken?

Hvordan er passformen elendig da? Killah Babe er et merke som selges på BikBok og jeansbutikker.

Skrevet

Hvordan er passformen elendig da? Killah Babe er et merke som selges på BikBok og jeansbutikker.

Tja.. kan vel si at jeg føler at Bik-Bok - buksene de har her i byen i alle fall var beregnet på folk med litt mindre hofter enn meg... eller skal vi si folk uten hofter i det hele tatt... *s*

Gjest den ekte noor
Skrevet

Tja.. kan vel si at jeg føler at Bik-Bok - buksene de har her i byen i alle fall var beregnet på folk med litt mindre hofter enn meg... eller skal vi si folk uten hofter i det hele tatt... *s*

Jeg er meget brei over hoftene, 110 cm eller noe, og komer meg glatt inn i slike bukser... Liker de fordi de passer mine lange bein:)

serendipity
Skrevet

C-girl og Only. Jeg er 160 og veier 57. men jer bruker 32 i benlenge og livvidde viarierer veldig etter hvilket merke det er. Men Katu fra Disel er bra og du finner også noen god modeller i Fornarina (men de må nok legges opp på bena)

Gå til en JC butikk der legger de opp bukse mens du venter.

Ofte spør jeg ekspeditøren om hjelp. Og gjerne de mannlige, jeg sytnes de er mer ærlige.

Gjest zuuul
Skrevet

Jeg er meget brei over hoftene, 110 cm eller noe, og komer meg glatt inn i slike bukser... Liker de fordi de passer mine lange bein:)

jeg er 111 cm rundt hoftene og elsker killah babe... eneste er at jeg må brette de langt opp på beinet for de er lange. Men så liker jeg traaange bukser og da. Synes faktisk jeg ser slankere ut i dem, enn levis 31/30. Eneste er magen som buler ut da:)

Gjest andrina
Skrevet

Jeg jobber i en klesbutikk og når noen med litt store hofter (eller mager for den saks skyld) spør etter hjelp til å finne bukser er det mange som ender opp med å kjøpe en Lee bukse. Enten Desoto eller Leola modellen. Desoto har lavt liv og bootcut, mens Leola har veldig lavt liv og bootcut. Veldig fine passformer begge to. De går i hvert fall opp til 32" i livet og de har 31" i benlengde, noe som sikkert hadde passet deg. Og hvis de er for lange legger vi opp buksen mens du venter (hvis det ikke er mye å gjøre da)!

Lykke til og si ifra hvordan det gikk!! :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

jeg er 111 cm rundt hoftene og elsker killah babe... eneste er at jeg må brette de langt opp på beinet for de er lange. Men så liker jeg traaange bukser og da. Synes faktisk jeg ser slankere ut i dem, enn levis 31/30. Eneste er magen som buler ut da:)

Lang æ sjø:)

Skrevet

Jeg jobber i en klesbutikk og når noen med litt store hofter (eller mager for den saks skyld) spør etter hjelp til å finne bukser er det mange som ender opp med å kjøpe en Lee bukse. Enten Desoto eller Leola modellen. Desoto har lavt liv og bootcut, mens Leola har veldig lavt liv og bootcut. Veldig fine passformer begge to. De går i hvert fall opp til 32" i livet og de har 31" i benlengde, noe som sikkert hadde passet deg. Og hvis de er for lange legger vi opp buksen mens du venter (hvis det ikke er mye å gjøre da)!

Lykke til og si ifra hvordan det gikk!! :)

Den store buksejakten er nå avlyst.... Jeg har kun sååå *vise med fingrene* mye tålmodighet med bukseprøving. Dessuten fant jeg flere andre bukser og fikk fiksa glidelåsen på én olabukse jeg hadde hjemme, og lagt opp en annen, så jeg "trenger" ikke jeans lenger.

Forresten så hørtes ikke de buksene du bestkrev noe særlig ut for meg.... jeg vil nemlig ha høyt liv... Er litt vaskelig jeg, nemlig ;o)

Det nærmeste jeg kom på shoppingrunden var ei olabukse som kosta 700 - det er i alle fall 2 hundrelapper mer enn jeg klarer å forsvare å bruke:-P

mvh

Gjest den ekte noor
Skrevet

Den store buksejakten er nå avlyst.... Jeg har kun sååå *vise med fingrene* mye tålmodighet med bukseprøving. Dessuten fant jeg flere andre bukser og fikk fiksa glidelåsen på én olabukse jeg hadde hjemme, og lagt opp en annen, så jeg "trenger" ikke jeans lenger.

Forresten så hørtes ikke de buksene du bestkrev noe særlig ut for meg.... jeg vil nemlig ha høyt liv... Er litt vaskelig jeg, nemlig ;o)

Det nærmeste jeg kom på shoppingrunden var ei olabukse som kosta 700 - det er i alle fall 2 hundrelapper mer enn jeg klarer å forsvare å bruke:-P

mvh

Hvis du vil ha høyt liv har de gode modeller på lindex, trur modellen heter jane....

Skrevet

Hvis du vil ha høyt liv har de gode modeller på lindex, trur modellen heter jane....

Takk,noor :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...