Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dag etter nesten en evighet i Edens hage, ropte Adam til Gud:

- Herre, jeg har et problem.

- Hva har du for problem, Adam?, svarte Gud.

- Herre, jeg vet at du har skapt meg og latt meg få bo i denne vakre hagen sammen med alle disse fantastiske dyrene, men jeg er ikke lykkelig.

- Hvorfor ikke?, kommer svaret fra himmelen.

- Jeg er ensom, Herre.

- Nåvel Adam, i så fall har jeg den perfekte løsningen. Jeg skal skape en kvinne til deg.

- Hva er en kvinne?, undrer Adam.

- Kvinnen kommer til å bli det mest intelligente, følelsesmessige, omtenksomme og vakreste vesenet jeg noensinne har skapt, svarer Gud. - Hun vil være så intelligent at hun vil finne ut hva du begjærer før du vet det selv. Hun vil være så følelsesmessig og omtenksom at hun vil gjøre alt hun kan for å gjøre deg lykkelig. Hennes skjønnhet vil konkurrere med himmelens og jordens. Hun vil oppfylle alle dine ønsker og behov, og hun vil derfor bli den perfekte partner.

- Det høres herlig ut, Herre.

- Det er så, men det vil koste deg, Adam, sier Gud.

- Hvor mye vil så denne kvinnen koste meg?, spør Adam.

- Hun vil koste deg din høyre arm, ditt høyre ben, ett øye, et øre og din venstre testikkel, svarer Gud.

Adam grublet over dette en god stund før han igjen henvender seg til Gud:

- Herre, hva kan jeg får for et ribben?

Og resten er, som man sier, historie.

Gjest Fy fy;o)
Skrevet

Er du ute etter å erte på deg kvinnfolk nå?

Skrevet

hehe

eller man kan se det på denne måten: først skapte gud kladden, som han kallte mann, deretter skapte han originalen som han kallte kvinne ;-)

Ha en fin dag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...