Gå til innhold

Kalde og vonde kne

plutte1365380724

Anbefalte innlegg

plutte1365380724

Hei,

Jeg driver med Triatlon og sliter med kneproblemer. Jeg sliter spesielt når det er kaldt. Når jeg syklet Trondheim/Oslo for noen uker siden ble mitt høyre kne kald og hovent opp. Mitt høyre kne er alltid det kaldeste punktet på kroppen. Jeg bor i San Francisco og her er det varmt å godt men mitt høyre kne er alltid kaldt. Jeg får også de samme smertene i mitt høre kne når jeg løper/går på ski i kalt vær.

Har du noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

-plutte.

Dette ser jeg noen ganger, selv hos toppidrettsutøvere. Vanligvis finner vi ingen god forklaring. Men vi pleier komme til mål ved å skåne kneet ved å bruke ull når det er kaldt og vanntett, pluss ull når det regner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...