plutte1365380724 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hei, Jeg driver med Triatlon og sliter med kneproblemer. Jeg sliter spesielt når det er kaldt. Når jeg syklet Trondheim/Oslo for noen uker siden ble mitt høyre kne kald og hovent opp. Mitt høyre kne er alltid det kaldeste punktet på kroppen. Jeg bor i San Francisco og her er det varmt å godt men mitt høyre kne er alltid kaldt. Jeg får også de samme smertene i mitt høre kne når jeg løper/går på ski i kalt vær. Har du noen råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 -plutte. Dette ser jeg noen ganger, selv hos toppidrettsutøvere. Vanligvis finner vi ingen god forklaring. Men vi pleier komme til mål ved å skåne kneet ved å bruke ull når det er kaldt og vanntett, pluss ull når det regner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.