Gå til innhold

Investering

Gjest Tør ikke si hvem jeg er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil låne meg 100.000 og få igjen 150.000 senest september 2005? Med ordentlig låneavtale gjennom advokat altså.

Dette er et seriøst innlegg og betyr alt for meg og mine - siden økonomien har gått helt over styr.

Gjest Grumpy
Skrevet

Det siste der vil jo åpenbart få mange til å vurdere å låne deg penger ja... hva er planen for å skaffe de 150.000.- dere skal tilbakebetale med da? Pyramide?

Skrevet

Det siste der vil jo åpenbart få mange til å vurdere å låne deg penger ja... hva er planen for å skaffe de 150.000.- dere skal tilbakebetale med da? Pyramide?

Nei jeg venter penger inn da, seriøst. Men det er nå jeg trenger dem - for å holde hodet over vannet. Jeg holder meg langt unna pyramider - jeg hadde aldri klart å overtale noen til å blitt med så det hadde blitt skrint med gevinst.

Jeg understreker igjen at det er seriøst - og det vil uansett gått gjennom advokat.

Skrevet

Nei jeg venter penger inn da, seriøst. Men det er nå jeg trenger dem - for å holde hodet over vannet. Jeg holder meg langt unna pyramider - jeg hadde aldri klart å overtale noen til å blitt med så det hadde blitt skrint med gevinst.

Jeg understreker igjen at det er seriøst - og det vil uansett gått gjennom advokat.

Gå til bankforbindelsen din da og få deg et skikkelig lån med normale betingelser, så reduserer du sjansen for at økonomien din går enda mer over styr.

Burde vel gå greit det, om det er slikt at du skal få så mye penger sånn plutselig om et års tid?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...