Gå til innhold

Jeg trenger..

Anbefalte innlegg

Gjest datadol
Skrevet

Noen som vet om alternative chatteprogram for Mirc? Hvor finner jeg dette?

Skrevet

mIRC er et chatteprogram, for chatting på IRC. Trenger du andre programmer enn mIRC for å chatte på IRC da? Jeg vet det finnes, men har aldri prøvd noen andre. Vet forresten at man kan bruke Opera for IRC-chat. (Opera er altså mer enn en nettleser, den har bl.a. mail og chat også).

Men det hadde sikkert vært lettere å svare på spørsmålet ditt dersom du forklarte hvorfor du ikke ønsker å bruker mIRC.

Skrevet

mIRC er et chatteprogram, for chatting på IRC. Trenger du andre programmer enn mIRC for å chatte på IRC da? Jeg vet det finnes, men har aldri prøvd noen andre. Vet forresten at man kan bruke Opera for IRC-chat. (Opera er altså mer enn en nettleser, den har bl.a. mail og chat også).

Men det hadde sikkert vært lettere å svare på spørsmålet ditt dersom du forklarte hvorfor du ikke ønsker å bruker mIRC.

mIRC må betales for etter 30 dager :) Det går riktignok an å fortsette å bruke den, men da har den en masete dialog i starten.

Skrevet

Foreslår Opera (veldig enkel å bruke, men har ikke avanserte funksjoner som scripting etc.) eller Xchat (litt fiklete å bruke, men veldig kraftig, mange innstillinger)

Skrevet

mIRC må betales for etter 30 dager :) Det går riktignok an å fortsette å bruke den, men da har den en masete dialog i starten.

Det er jo lite problematisk, så lenge det kun er noe som hefter et par sekunder ved oppstarten, og ikke underveis ellers. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...