Gjest datadol Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Noen som vet om alternative chatteprogram for Mirc? Hvor finner jeg dette? 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 mIRC er et chatteprogram, for chatting på IRC. Trenger du andre programmer enn mIRC for å chatte på IRC da? Jeg vet det finnes, men har aldri prøvd noen andre. Vet forresten at man kan bruke Opera for IRC-chat. (Opera er altså mer enn en nettleser, den har bl.a. mail og chat også). Men det hadde sikkert vært lettere å svare på spørsmålet ditt dersom du forklarte hvorfor du ikke ønsker å bruker mIRC. 0 Siter
citoyen Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 mIRC er et chatteprogram, for chatting på IRC. Trenger du andre programmer enn mIRC for å chatte på IRC da? Jeg vet det finnes, men har aldri prøvd noen andre. Vet forresten at man kan bruke Opera for IRC-chat. (Opera er altså mer enn en nettleser, den har bl.a. mail og chat også). Men det hadde sikkert vært lettere å svare på spørsmålet ditt dersom du forklarte hvorfor du ikke ønsker å bruker mIRC. mIRC må betales for etter 30 dager Det går riktignok an å fortsette å bruke den, men da har den en masete dialog i starten. 0 Siter
citoyen Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Foreslår Opera (veldig enkel å bruke, men har ikke avanserte funksjoner som scripting etc.) eller Xchat (litt fiklete å bruke, men veldig kraftig, mange innstillinger) 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 mIRC må betales for etter 30 dager Det går riktignok an å fortsette å bruke den, men da har den en masete dialog i starten. Det er jo lite problematisk, så lenge det kun er noe som hefter et par sekunder ved oppstarten, og ikke underveis ellers. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.