Gjest bringebærsaus Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Jeg lurer på om noen vet hvor mye kalorier det er i et beger cottagecheese med kirsebærsaus? Hvilke butikker selger denne nye cotttagecheesen ? Rimi, Meny?? 0 Siter
Gjest matmons Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Alle varer er merket med kaloriinnhold. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Det skal jo stå på pakningen, hvor mye kcal det er i. Cottage cheese er i allefall svært sunt! Bringebærsausen derimot, er antakelig tilsatt en rekke kunstige søtningsstoffer eller mye sukker. Men en god erstatning til f.eks Ris-i-frutti! Kjøpes vel i de fleste dagligvarebutikker? Vet de har den på ICA,Meny og Ultra. Antakelig RIMI også. 0 Siter
Sassy Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Alle varer er merket med kaloriinnhold. Nei, det er de slettes ikke. Såvidt jeg vet er det ikke noe krav om det i Norge. En stor mengde mat er ikke merket med kcal-innhold, spesielt gjelder det spesielt "interessante" matvarer slik som sjokolade... 0 Siter
Gjest milimi Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Nei, det er de slettes ikke. Såvidt jeg vet er det ikke noe krav om det i Norge. En stor mengde mat er ikke merket med kcal-innhold, spesielt gjelder det spesielt "interessante" matvarer slik som sjokolade... Det er sjokoladeprodukter som er unntaket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.