Gå til innhold

Fortvilet

tatanja

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame som kom tidlig i overgangsalderen. Samtidig bruker jeg tolvon og soloft og legger på meg i ett sett. Jeg er liten av vekst og veier alt for mye.Skal jeg slutte med tolvonen mon tro? Jeg bruker dem for å få sove´om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest den ekte noor

Har du prøvd valerina natt? De skal funke bra for innsovning for mange. Snakk uansett med legen din før du forandrer medisineringen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke slutt med Tolvon uten å snakke med legen din.

Men det finnes andre muligheter. Som "den ekte noor" sier, Valeriana Natt fungerer godt på mange som har problemer med innsoving på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest after

Dette hører vel ikke hjemme på forum for Mat og ernæring?

Hvorfor ikke? Synes det er greit nok at man skriver om fortvilelse rundt vektøkning nettopp her!

Og så har jeg ikke så mye sans for at man belærer andre på den måten du fra tid til annen gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Synes det er greit nok at man skriver om fortvilelse rundt vektøkning nettopp her!

Og så har jeg ikke så mye sans for at man belærer andre på den måten du fra tid til annen gjør.

Når vektøkningen skyldes psykiatriske medisiner, så hører det vel strengt tatt mer hjemme på psyk forum? Spørsmålet var - såvidt jeg kunne se - ikke hvordan gå ned i vekt, men om man skulle slutte på psyk. medisin eller ei? Og da er vel psykiateren (Nils H. Dahl) eller andre som er i tilsvarende situasjon de rette å spørre?

Hva du ellers måtte mene om meg er igrunnen ikke noe som holder meg våken om natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest after

Når vektøkningen skyldes psykiatriske medisiner, så hører det vel strengt tatt mer hjemme på psyk forum? Spørsmålet var - såvidt jeg kunne se - ikke hvordan gå ned i vekt, men om man skulle slutte på psyk. medisin eller ei? Og da er vel psykiateren (Nils H. Dahl) eller andre som er i tilsvarende situasjon de rette å spørre?

Hva du ellers måtte mene om meg er igrunnen ikke noe som holder meg våken om natta...

Fint at det ikke uroer deg hva andre her inne måtte mene om deg.

Men uansett synes jeg det er en uting å rette pekefingeren mot folk hver gang man mener at det finnes et forum som de heller kunne ha postet sitt innlegg på.

Er vel ikke gitt at hun var ute etter hva en psykiater mener, kanskje hun heller lurte på hva andre som sleit med overvekt tenkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det ikke uroer deg hva andre her inne måtte mene om deg.

Men uansett synes jeg det er en uting å rette pekefingeren mot folk hver gang man mener at det finnes et forum som de heller kunne ha postet sitt innlegg på.

Er vel ikke gitt at hun var ute etter hva en psykiater mener, kanskje hun heller lurte på hva andre som sleit med overvekt tenkte.

Vet ikke hvorfor du tar så på vei for dette?

Hvis tatjana og after = en og samme person, så beklager jeg så mye, siden dette tydeligvis var et sårt punkt. Var faktisk ikke meningen å gjøre annet enn å _tipse_ om at dette innlegget kanskje burde postes på et annet forum, der _jeg_ fikk inntrykk av at det hørte hjemme, slik _jeg_ oppfattet det faktiske spørsmålet.

Hvis after & tatjana IKKE er en og samme person, så kunne du vel heller bruke din energi og tid på å gi tatjana noen gode råd på spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest er enig

Den meningen deler jeg med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...