tatanja Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg er en dame som kom tidlig i overgangsalderen. Samtidig bruker jeg tolvon og soloft og legger på meg i ett sett. Jeg er liten av vekst og veier alt for mye.Skal jeg slutte med tolvonen mon tro? Jeg bruker dem for å få sove´om natta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Dette hører vel ikke hjemme på forum for Mat og ernæring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Har du prøvd valerina natt? De skal funke bra for innsovning for mange. Snakk uansett med legen din før du forandrer medisineringen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ikke slutt med Tolvon uten å snakke med legen din. Men det finnes andre muligheter. Som "den ekte noor" sier, Valeriana Natt fungerer godt på mange som har problemer med innsoving på kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest after Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Dette hører vel ikke hjemme på forum for Mat og ernæring? Hvorfor ikke? Synes det er greit nok at man skriver om fortvilelse rundt vektøkning nettopp her! Og så har jeg ikke så mye sans for at man belærer andre på den måten du fra tid til annen gjør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvorfor ikke? Synes det er greit nok at man skriver om fortvilelse rundt vektøkning nettopp her! Og så har jeg ikke så mye sans for at man belærer andre på den måten du fra tid til annen gjør. Når vektøkningen skyldes psykiatriske medisiner, så hører det vel strengt tatt mer hjemme på psyk forum? Spørsmålet var - såvidt jeg kunne se - ikke hvordan gå ned i vekt, men om man skulle slutte på psyk. medisin eller ei? Og da er vel psykiateren (Nils H. Dahl) eller andre som er i tilsvarende situasjon de rette å spørre? Hva du ellers måtte mene om meg er igrunnen ikke noe som holder meg våken om natta... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest after Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Når vektøkningen skyldes psykiatriske medisiner, så hører det vel strengt tatt mer hjemme på psyk forum? Spørsmålet var - såvidt jeg kunne se - ikke hvordan gå ned i vekt, men om man skulle slutte på psyk. medisin eller ei? Og da er vel psykiateren (Nils H. Dahl) eller andre som er i tilsvarende situasjon de rette å spørre? Hva du ellers måtte mene om meg er igrunnen ikke noe som holder meg våken om natta... Fint at det ikke uroer deg hva andre her inne måtte mene om deg. Men uansett synes jeg det er en uting å rette pekefingeren mot folk hver gang man mener at det finnes et forum som de heller kunne ha postet sitt innlegg på. Er vel ikke gitt at hun var ute etter hva en psykiater mener, kanskje hun heller lurte på hva andre som sleit med overvekt tenkte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Fint at det ikke uroer deg hva andre her inne måtte mene om deg. Men uansett synes jeg det er en uting å rette pekefingeren mot folk hver gang man mener at det finnes et forum som de heller kunne ha postet sitt innlegg på. Er vel ikke gitt at hun var ute etter hva en psykiater mener, kanskje hun heller lurte på hva andre som sleit med overvekt tenkte. Vet ikke hvorfor du tar så på vei for dette? Hvis tatjana og after = en og samme person, så beklager jeg så mye, siden dette tydeligvis var et sårt punkt. Var faktisk ikke meningen å gjøre annet enn å _tipse_ om at dette innlegget kanskje burde postes på et annet forum, der _jeg_ fikk inntrykk av at det hørte hjemme, slik _jeg_ oppfattet det faktiske spørsmålet. Hvis after & tatjana IKKE er en og samme person, så kunne du vel heller bruke din energi og tid på å gi tatjana noen gode råd på spørsmålet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er enig Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvorfor ikke? Synes det er greit nok at man skriver om fortvilelse rundt vektøkning nettopp her! Og så har jeg ikke så mye sans for at man belærer andre på den måten du fra tid til annen gjør. Den meningen deler jeg med deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.