Gå til innhold

Oh no.....!

Anbefalte innlegg

Gjest Big Mac
Skrevet

Heyhey! Det kommer sikkert en norsk versjon også.

Nå blir det hardtrening framover på meg!

Gjest Pricilla
Skrevet

Utrolig at det faktisk finnes folk som er så idioter at de stiller opp!

"Nå skal vi ha det litt morro, la oss bli gravid med en mann vi ikke kjenner og komme på tv".. Herregud...

Gjest Grumpy
Skrevet

"Nå skal vi ha det litt morro, la oss bli gravid med en mann vi ikke kjenner og komme på tv".. Herregud...

Vel...hun kan ta abort etterpå, innkassere et beløp og ha fått sine 15 minutter. Noen er sikkert gale eller kyniske nok til å stille opp.

Gjest så det så!
Skrevet

Vel...hun kan ta abort etterpå, innkassere et beløp og ha fått sine 15 minutter. Noen er sikkert gale eller kyniske nok til å stille opp.

må sikkert skrive under på at hun ikke kan ta abort! hadde aldri blitt med på noe sånt! ikke for en milliard engang!

Skrevet

Blir det injection eller naturmetoden, mon tro?

Akkurat dèt,tror jeg har mye å si for seertallet ja:o)

Skrevet

må sikkert skrive under på at hun ikke kan ta abort! hadde aldri blitt med på noe sånt! ikke for en milliard engang!

Eg tenkte nok også på det at ein må skrive under e.l. - men på den andre sida så er det jo generell abortrett også i Storbritannia (og mykje lenger enn her i Norge), så ein kan ikkje utan vidare fjerne den retten i ein klausul. Det måtte da vere evt. viss det er premiepengar inne i bildet, at retten til premien vil falle bort i dette tilfellet.

Huff, nei dette syns eg var ganske usmakeleg. Og "vitskapleg eksperiment"? Kva er så vitskapeleg med det, lurer no eg på... Sensasjonslyst er vel det det bunnar i, kven trur noko anna...

Skrevet

Blir det injection eller naturmetoden, mon tro?

Naturmetoden kan du tenke deg!

Skrevet

Tja, det er da mange som blir gravide med menn de ikke kjenner uten å få komme på tv, såh...

:-)

Gjest ser ikke reality (dritlei!)
Skrevet

Det går for langt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...