Goliath Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Jeg kan meget vel bli sur over naboer som fester når jeg og ungene vil sove, men å godte meg over at navngitte personer 'havner i uløkka' er langt under min verdighet. Forresten - hvilken "verdighet"? Så langt jeg kan se har du for lengst gitt slipp på din..... 0 Siter
favn Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Og hvem tror du selv har sørget for å bli navngitt i denne artikkelen? Å forsøke å score poeng over at linselus som du muligens har sammenfallende meninger med, blir omtalt i media etter eget initiativ, blir fullstendig latterlig favn..... Du tok ikke poenget, surprise? 0 Siter
favn Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Havnet hun i uløkka? Hva faen var det egentlig politimannen gjorde med jenta? Følg med på dol, det er sikkert noen som 'vet'. 0 Siter
favn Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 he-he....det er ikke vanskelig å se hvor din sympati ligger hen. Men du beskylder vel aldri oss "andre" for å være fordomsfulle - gjør du vel? Siden du så tydelig ikke er det......:-) Å føle sympati for sladderkjerringer kommer jeg aldri til gjøre. Det verste er at du ikke er flau engang over å regjere sladdertronen på dol. 0 Siter
Goliath Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Du tok ikke poenget, surprise? I den grad det var forsøk på noen poeng der, så syntes jeg bare at du hadde en fullstendig skivebom. Men det er vel heller ingen surprise? Vi er nok ikke bare uenige i mye favn, men også veldig forskjellige som mennesker. Men jeg synes faktisk det er bare positivt, for det skal være rom for nettopp det både her på DOL og i RL. Og jeg tror ikke du tar diskusjoner her noe mer "personlig" enn hva jeg gjør - selv om du av og til uttrykker deg som om du gjør det:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Å føle sympati for sladderkjerringer kommer jeg aldri til gjøre. Det verste er at du ikke er flau engang over å regjere sladdertronen på dol. he-he....jeg er nok ganske fornøyd over å slippe å føle din sympati favn:-) Ikke minst siden du nå ser ut til å overta tronen som DOLs mest infame personkritiker. Du minner svært mye om en annen her. En som er kjent for å gjøre nøyaktig det samme som h*n kritiserer andre for. Og som samtidig er for blind i sin egen selvopptatthet til å kunne se det..... Men morsomt er det jo:-) 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 he-he....jeg er nok ganske fornøyd over å slippe å føle din sympati favn:-) Ikke minst siden du nå ser ut til å overta tronen som DOLs mest infame personkritiker. Du minner svært mye om en annen her. En som er kjent for å gjøre nøyaktig det samme som h*n kritiserer andre for. Og som samtidig er for blind i sin egen selvopptatthet til å kunne se det..... Men morsomt er det jo:-) Det var da voldsomt! Er det sommeren som går til hodet på folk om dagen? Ta en pause, gå en tur! 0 Siter
Goliath Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Det var da voldsomt! Er det sommeren som går til hodet på folk om dagen? Ta en pause, gå en tur! Litt morsomt skal vi jo ha det her også:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.