Gå til innhold

Pen mann med råstygg dame...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun har nok kvaliteter som du aldri vil bli kjent med på grunn av det du anser som et ufint ytre.

Må være kjipt å ha det sånn.

Jeg er en annen
Skrevet

varer? Ingen mennesker er varer, ikke en gang kvinner

Vi får bare håpe dette er ment som en parodi på politisk korrekthet, ikke uttrykk for ekte indignasjon.

Jeg er en annen
Skrevet

Stygt utseende som fenomen er tabu i vår kultur, men det gjør det neppe så mye enklere å være stygg. Det forholder seg på akkurat samme måte med dumhet, og derfor finner jeg det litt merkelig at du ikke viser større forståelse for den stygge kvinnen.

Skrevet

Ja kanskje ;)

Neida. Men jeg har alltid likt Per ( som en grei kar.) Og ble veldig overrasket at han ikke hadde funnet seg "noe bedre". Hvis du skjønner...

Det er ikke en viss person med diverse nick som er ute og slenger med leppa igjen, vel?

Som legger til stygge damer blant tykke og late folk med valker - sånne du ikke liker?

Skrevet

Dette skal vel godt gjøres å slå:

-- Pen mann med råstygg dame...

En bekjent av meg, en mann. En pen mann som jeg alltid har hatt respekt for har funnet seg en råstygg dame!!

Da mener jeg selvfølgelig "lite pen" damen, for ikke å tråkke noen sarte sjeler på tærne.

Mannen jeg kjenner, Per er en veldig pen mann i slutten av 20 åra. Har aldri opplevd at han ikke har drag på damene. Så dukker han opp med den dama! Han har gitt halve bekjent kretsen sjokk. Dama er radmager. Skikkelig tynt pistrete hår og "heste tenner". Stikkende øyne Dårlig hud og umoderne klær... Hun ser 15 år eldre enn han... Ok. Prøver å ikke være fordømmende, men lurer egentlig litt på hva han ser i henne. Han må jo selvfølgelig se henner "skjønne indre"... Men man får vel lov til å være en "smule" sjokkert??

- sommer i sør --

Form, innhold, ja, kort sagt _alt_, er gjennomført lamt. Gratulerer, ikke mange som gjør deg etter!

Huff,den kommentaren du fikk nå,virket kjent.Kommer vel snart at du ikke har det godt med deg selv også.

Får en flashback her...

Skrevet

"With a face like this I won't brake any hearts. Thinkin' like that I won't make any friends."

Passet så bra, hører en sang i skrivende stund med den teksten. Så måtte bare skrive det her.

Men ærlig talt, hva har utseende å si for hvordan en person er? Hva mer vet du om denne dama enn hvordan hun ser ut?

Skrevet

Frøken, en riktig god sommer ønskes!

Jeg er på ferie langt avgårde og har greid å rote meg inn på de dolske marker.

En fortsatt god sommer til deg også!

Gjest tordenskiold
Skrevet

Det finnes en del av disse pene damene som ikke har noe "mellom ørene".Da ville jeg selv ha foretrekt ei dame som var mindre attraktiv men med inteligens!!

Skrevet

Jeg ble også imponert!

Ja, det var så smått at det ble stort :)

Gjest Big Mac
Skrevet

Man ser langt oftere stygge menn med pene damer..

Nei, det er jeg ikke enig i. Det har endret seg de siste 15 årene.

Skrevet

Dette skal vel godt gjøres å slå:

-- Pen mann med råstygg dame...

En bekjent av meg, en mann. En pen mann som jeg alltid har hatt respekt for har funnet seg en råstygg dame!!

Da mener jeg selvfølgelig "lite pen" damen, for ikke å tråkke noen sarte sjeler på tærne.

Mannen jeg kjenner, Per er en veldig pen mann i slutten av 20 åra. Har aldri opplevd at han ikke har drag på damene. Så dukker han opp med den dama! Han har gitt halve bekjent kretsen sjokk. Dama er radmager. Skikkelig tynt pistrete hår og "heste tenner". Stikkende øyne Dårlig hud og umoderne klær... Hun ser 15 år eldre enn han... Ok. Prøver å ikke være fordømmende, men lurer egentlig litt på hva han ser i henne. Han må jo selvfølgelig se henner "skjønne indre"... Men man får vel lov til å være en "smule" sjokkert??

- sommer i sør --

Form, innhold, ja, kort sagt _alt_, er gjennomført lamt. Gratulerer, ikke mange som gjør deg etter!

Dols ukronede dronning når det gjelder personkarakteristikker og spydigheter slår til igjen....he-he....

Dette kan du favn! Mye god og lang trening som ligger bak?

Skrevet

Han har nok sine grunner for å gjøre som han gjør.

Enten har han falt for hennes indre verdier, eller så har han falt for hennes "andre verdier".

Som regel skjer det den "andre veien", men hvorfor skulle ikke også mannfolk kunne gjøre det?

Skrevet

Noen er overfladiske, andre er ikke.

Kjipt for deg at du er en av dem. Og bra for kameraten din at han har skjønt litt mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...